"غضنفری" تاکیدکرد:

سلامتی انتخابات برای همه ما در اولویت است/وعده های دولت تدبیر و امید کارشناسی است

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۲:۱۷
کد خبر: ۵۴۹۹۵۴
سلامتی انتخابات برای همه ما در اولویت است/وعده های دولت تدبیر و امید کارشناسی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت:قبل از استقرار دولت تدبیر و امید بیشتر محصولات مهم و استراتژیک از دیگر کشورها وارد می شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مهردادغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله با بیان این مطلب  افزود: در بخش صنایع با ٢٤ هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در شرف ورشکستگی مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: نوسانات شدید قیمتها وفروش نفت در برابر کالای مصرفی که اغلب فاقد کیفیت بودند وهمچنین تورم، رکود و گرانی ... باعث شده بود که کشور دچار بحران اقتصادی شدیدی بشود.

غضنفری بیان داشت:پس از استقرار دولت یازدهم مدیریت کشور نیازمند برنامه ریزی دقیق و شفاف داخلی و فرا مرزی بود.

وی گفت:جهت گیری درست دولت برمبنای تعامل سازنده با بیرون از مرزها باعث کاهش تنش ها و حواشی موجود در کشور شد.                              

غضنفری اظهارداشت:اجرای برنامه های موفقیت آمیز خروج ازرکود وبرگشتن وضعیت صادرات نفت به وضعیت مطلوب گذشته و ایجاد امنیت اقتصادی جهت جذب سرمایه گذاران خارجی، ایجاد75 هزار شغل ، احیای ۷۵۸ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌کاره با اعتبار ۵۶۰ میلیارد تومان  از خدمات این دولت بوده است.

وی  عنوان کرد:  با اینکه تراز تجاری ما در گذشته منفی بوده اما سال گذشته ۲۳۵ میلیون دلار صادرات را در مقابل واردات 6 میلیون دلاری کالاهای اولیه را داشته‌ایم و رشدی بالغ بر ۲۰ درصد را شاهد بودیم. برنامه داریم امسال به رشد ۲۸ درصدی برسد.

غضنفری اظهارداشت:آنچه که برای نظام، مسئولین و تمامی اقشار مهم بوده، حضور با شکوه مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه‌ها یاور نظام بوده‌اند، گفت: آنان در همه مقاطع بعد از انقلاب اسلامی خود را نشان داده و ثابت کرده‌اند علی رغم تمام سختی‌های تحمیل شده چقدر به نظام وفادار هستند.

غضنفری یادآور شد: در تمام مقاطع تاریخی، حمایت و وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند و در این انتخابات نیز ما مسئولین باید به نحوی رفتار کنیم که مشارکت مردم افزایش یابد.

وی  با اشاره به تبلیغات ریاست جمهوری تصریح کرد: بعضی از نامزدها با وعده های نجومی به مردم شروع به تبلیغات کرده در صورتی که دولت تدبیر و امید از ابتدا وعده های خود را با کار کارشناسی اقدام نموده و اقدام خواهد کرد.

غضنفری  با بیان اینکه سلامتی انتخابات برای همه ما در اولویت است، تاکید کرد: پرهیز از رفتارهای غیرمتعارف غیر شرعی و قانونی برای ما مهم است و قوه مجریه و مقامات دولتی مصمم به برگزاری انتخاباتی سالم هستند.

وی با اشاره به اینکه در لرستان نیز مسئولین و خود استاندار پیگیر برگزاری انتخابات سالم است، گفت: هدف ما مشارکت حداکثری مردم است و توصیه می‌کنیم طرفداران کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان از تهمت زدن و افترا بستن به یکدیگر دوری کرده و توانمندی کاندیدای خود را مطرح کنند.

غضنفری  با بیان اینکه در یک عرصه رقابت سالم، آنچه که خروجی انتخابات است باید مورد تایید همگان قرار گیرد، افزود: باید از رفتارهای تخریب گونه جلوگیری شود چراکه در قیامت در معرض حساب قرار می‌گیریم.

این معاون استاندارلرستان تاکید کرد: به عنوان مسئولین ارشد دولت در استان اعلام می‌کنیم که هدف استاندار و بقیه کارگزاران اجرای یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم است که در این راستا همراهی سایر قوا، ائمه جماعت و مردم از ضروریات است.‌

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز