در فرمانداری دماوند برگزار شد:

نشست غبارروبی امور مساجد شرق استان تهران

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۱:۲۱
کد خبر: ۵۴۹۹۷۶
نشست غبارروبی امور مساجد شرق استان تهران
نشست غبارروبی امور مساجد شرق استان تهران با حضور جمعی از مسئولان شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه در محل فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مدیر ناحیه علامه طباطبایی (ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد (شرق استان تهران) در نشست ویژه غبارروبی مساجد شرق استان تهران اظهار کرد: در چهار سال اخیر یک روزبه منظور غبارروبی مساجد در نظر گرفته می شده است، اما در سال جاری با توجه به دهه تکریم و غبارروبی مساجد در ده روز این اقدام صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمال هادیان افزود: تعداد 10 مسجد در سطح شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه به‌صورت محوری انتخاب‌شده‌اند و در 10 شب برنامه های متفاوتی در این مساجد برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: تعداد 6 مسجد در شهرستان دماوند، دو مسجد درشهرستان پردیس و دو مسجد نیز در شهرستان فیروزکوه از مساجد انتخاب شده در دهه تکریم و غبارروبی مساجد هستند.

مدیر ناحیه علامه طباطبایی (ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد (شرق استان تهران) اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، مسئولان در این دهه، با حضور در مساجد اقدام به غبارروبی مساجد با آب و گلاب نمایند تا به عنوان خادمان مساجد باشند.

 

نظر شما