رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

دخالت نیروهای نظامی و انتظامی در تبلیغات و طرفداری کاندیداها ممنوع است

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱:۴۱
کد خبر: ۵۵۰۲۰۵
دخالت نیروهای نظامی و انتظامی در تبلیغات و طرفداری کاندیداها ممنوع است
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرمانداری ها و ستادهای اجرایی فضای تبلیغات و فعالیت انتخاباتی کاندیداها را در چهارچوب قانون فراهم کنند تا حقوق کاندیداها رعایت شود.

به گزارش برنا،رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرمانداری ها و ستادهای اجرایی فضای تبلیغات و فعالیت انتخاباتی کاندیداها را در چهارچوب قانون فراهم کنند تا حقوق کاندیداها رعایت شود.

نصیری در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل که با ارتباط زنده تصویری از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانداری ها و هیات های اجرائی شهرستان های استان برگزار شد بر ضرورت رعایت کامل بی طرفی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد و گفت: با همدلی و همکاری صمیمانه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت مردم استان، در 29 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری باشور ونشاط، سالم و باشکوه انتخابات خواهیم بود.
وی با بیان اینکه استفاده از اموال دولتی در تبلیغات بر له و یا علیه کاندیداها ممنوع است، اظهار داشت: طبق قانون انتخابات، دخالت نیروهای نظامی و انتظامی اعم از کارکنان ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، کارکنان وظیفه آنان و اعضای بسیج سپاه پاسداران در تبلیغات و طرفداری کاندیداها ممنوع است.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: فعالیت انتخاباتی کارکنان دولت نیز در ساعات اداری ممنوع است.
نصیری گفت: همه دستگاه ها، ادارات و نهادها موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند و باید امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات را تامین کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: برگزاری انتخابات به معنای تعطیلی دولت نیست و فرمانداران وظایف روزمره و ماموریت های محوله خود را در خدمت رسانی به مردم انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز