فرماندار پردیس :

شوراهای اسلامی نقش اساسی در بهبود وضعیت شهرها و روستاها دارند

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۵۰۲۶۹
شوراهای اسلامی نقش اساسی در بهبود وضعیت شهرها و روستاها دارند
فرماندار پردیس انتخابات در جمهوری اسلامی را مبتنی بر رای فرد فرد اجتماع برای واگذاری سرنوشت مردم به خودشان دانست و افزود: این فرصت در اختیار مردم قرار گرفته که با بینش و آگاهی نسبت به انتخاب نمایندگان خوداقدام کنند.
به گزارش خبر کزاری برنا در استان تهران، مرتضی حیدری فرماندار پردیس در جلسه خود با اصحاب رسانه از نقش اساسی و ملموس شوراها در سیاست گذاری و بهبود وضعیت شهرها و روستاها سخن گفت.

وی با بیان اینکه عده ای از منافقان و بدخواهان با تفکرات مختلف از ابتدای انقلاب سعی داشتند این فضا را مسموم کرده و مردم را نسبت به سرنوشت خود بی انگیزه کنند گفت: آنها با استفاده از ابزارهای مختلف ارتباطی به مخفی ترین محدوده فکری انسان نفوذ کرده و اذهان مردم را تحت تاثیر قرار می دهند اما می توان با کمک اصحاب رسانه این ترفند را از بین برد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس از ورود هجمه های سنگین به ارکان نظام مبنی بر مشخص بودن نتیجه انتخابات از قبل توسط دشمنان سخن گفت و تصریح کرد: پس از اعلام نتایج بررسی های شورای نگهبان پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، این هجمه ها مثل همیشه آغاز شد اما تهمت هایی که با هدف دلسرد کردن مردم مطرح می شود با افزایش سطح آگاهی عمومی از بین خواهد رفت.

حیدری با اعلام اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده و در هفته پایانی منتهی به انتخابات، تبلیغات داوطلبان شوراها نیز آغاز می شود افزود: در فرمانداری با برگزاری جلسات متعدد و اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم همچنین استفاده از کمک سایر دستگاه های شهرستان، شرایط مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کرده ایم اما اصحاب رسانه که نقشی پررنگ در روشنگری و اطلاع رسانی به مردم دارند، باید در این ایام پررنگ تر از همیشه حاضر شوند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس بالابردن تراز فکری و افزایش سطح مطالبات اجتماعی، فرهنگی، رفاهی و اقتصادی مردم از شوراها را یکی دیگر از کارکردهای رسانه دانست و افزود: شوراهای اسلامی نقش اساسی و ملموس در سیاست گذاری و بهبود وضعیت شهرها و روستاها دارند و در صورتی که اطلاعات مناسبی از اقدامات انجام شده، نیازمندی ها و ظرفیت های منطقه در اختیار مردم و  داوطلبان قرار گیرد، فضای تبلیغات به سمت تهمت، افترا و تخریب نخواهد رفت و مردم پس از مطالعه رزومه و برنامه های هر داوطلب دست به انتخاب بهترین فرد می زنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پس از اعلام نظر مراجع 4 گانه پیرامون سوابق ثبت نام کنندگان، هیئت اجرایی با رأی گیری مخفی روند تائید صلاحیت ها را انجام و نتیجه را به هیئت نظارت شهرستان اعلام کرد، افزود: هیئت نظارت نیز نظر خود را اعلام کرده که مابقی روند نیز طبق برنامه زمانبندی انتخابات ادامه خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز