رییس هیئت بازرسی انتخابات کشور تاکید کرد:

وزارت کشور با استفاده از بازرسان بر جریان و حسن برگزاری انتخابات کنترل دارد

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۷:۳۱
کد خبر: ۵۵۰۲۷۵
وزارت کشور با استفاده از بازرسان بر جریان و حسن برگزاری انتخابات کنترل دارد
خدمتگذار گفت: براساس قانون انتخابات،وزارت کشور با استفاده از بازرسان بر جریان و حسن برگزاری انتخابات کنترل دارد و هیات های بازرسی مرکز، استانی و شهرستان ها ماموریت هایی به عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، وجه الله خدمتگذار، رییس هیات  بازرسی انتخابات کشور با اشاره به نشست اعضای هیاتهای بازرسی انتخابات استان تهران گفت: در این نشست دیدگاه ها و نقطه نظرات اعضای هیات مرکزی بازرسی انتخابات برای اعضای ستاد استان تبیین شد و جایگاه بازرسی در قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز مطرح شد.

 

وی افزود: براساس قانون انتخابات، وزارت کشور با استفاده از بازرسان بر جریان و حسن برگزاری انتخابات کنترل دارد و هیات های بازرسی مرکز، استانی و شهرستان ها ماموریت هایی به عهده دارند.

 

خدمتگذار با تاکید بر اهمیت اجرای قانون از سوی مسئولان برگزاری انتخابات تصریح کرد:وظیفه هیات های بازرسی در برگزاری انتخابات در روند حسن اجرای انتخابات موثر است و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

 

در این نشست کریمی، رییس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان نیز با اشاره به لزوم گزارش همه تخلفات به ستاد گفت: استفاده از فضاهای عمومی و به شکل خلاف قانون در تبلیغات انتخابات و بهره مندی از ابزار و امکانات دولتی از سوی کاندیداها تخلف است و باید گزارش شود.

 

وی ادامه داد: اخبار مرتبط با انتخابات در یک بولتن منعکس خواهد شد و برای مسئولان ستاد انتخابات کشور و استان ارسال می شود تا در زمان خود مورد بهره برداری قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز