دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برتر کشوری در اعتبار بخشی دانشگاهها و موسسات آموزشی

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۵۰۵۳۹
محمد رضا محمدی فلاح معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از کسب مقام برتر این دانشگاه در اعتبار بخشی دانشگاهها و موسسات آموزشی خبر داد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد رضا محمدی فلاح معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از کسب مقام برتر این دانشگاه در اعتبار بخشی دانشگاهها  و موسسات آموزشی خبر داد .

وی در این خصوص گفت : در افتتاحیه هجدهمین همایش آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری از 7 دانشگاه برتر در اعتباربخشی دانشگاهها و موسسات آموزشی تقدیر شد.

وی افزود : از ۵۶ دانشگاه فقط ۷دانشگاه دارای اعتبار بخشی استاندارد بوده که بااستانداردهای الزامی انطباق داشتند که در این میان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با صددرصد انطباق  برتر کشوری شد و مورد تقدیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت .

گفتنی است در اعتباربخشی دانشگاهها و موسسات آموزشی 42 استاندارد الزامی و 24 استاندارد ترجیحی ارزیابی شده و 7 دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، اهواز،‌اصفهان، ایران، تهران، کرمانشاه و همدان با استاندارد ها تطابق داشته اند.

لازم به ذکر است افتتاحیه هجدهمین همایش آموزش پزشکی و جشنواره شهیدمطهری روز پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 برگزار شد .

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اذربایجان غربی این موفقیت ارزنده را به تمامی تلاشگران عرصه آموزش تبریک عرض می نماید .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز