با اعلام فهرست کادر فنی؛

مهدی مرندی به تیم ملی والیبال دعوت شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۵۰۷۱۵
مهدی مرندی به تیم ملی والیبال دعوت شد
مهدی مرندی لیبروی قزوینی با تشخیص کادرفنی جهت حضور در بازی های لیگ جهانی والیبال به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران 21بازیکن را برای حضور در لیگ جهانی والیبال در سال2017 که طی 12 تا 28خرداد ماه و سه هفته متوالی در کشورهای ایتالیا، ایران و لهستان برگزار می شود به اردو دعوت کرد که در این بین نام مهدی مرندی لیبروی قزوینی نیز دیده می شود.

فرهاد سال افزون، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، میرسعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، پوریا فیاضی، محمد امین حیدری، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار، جواد حسین آبادی، محمد جواد معنوی نژاد، محمد فلاح زرچوب، علی شفیعی، رضا قرا، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، مسعود غلامی و سلیم چپرلی نفرات منتخب کولاکوویچ برای این اردو هستند.

تیم ملی والیبال ایران که تمرینات آماده سازی خود را از 19فروردین ماه در تهران آغاز کرده است از 17اردیبهشت راهی اردوی برون مرزی در سه کشور مونته نگرو، اسلوونی و لهستان می شود و دوم خرداد ماه به تهران بازخواهد گشت.

دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 با حضور 12تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و طی سه هفته برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست این رقابت ها در ایتالیا به مصاف میزبان، برزیل و لهستان می رود و نخستین دیدار ایران 12خرداد 96 ساعت 22 و 30 دقیقه برابر ایتالیا برگزار می شود.

دو مصاف بعدی سروقامتان ایران در هفته نخست 13 و 14خرداد برابر برزیل و لهستان خواهد بود و شاگردان ایگور کولاکوویچ در هفته دوم این رقابت ها و در روزهای 19، 20 و 21خرداد ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف بلژیک، صربستان و آرژانتین خواهند رفت.

همچنین ملی پوشان در هفته سوم و پایانی دور مقدماتی و در روزهای 25، 27 و 29خرداد در لهستان به مصاف آمریکا، لهستان و روسیه می روند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز