استاندار تهران تاکید کرد:

تسریع رفع مشکل شرکت "کروز"

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۵۰۷۵۴
تسریع رفع مشکل شرکت کروز
استاندار تهران با بیان اینکه تامین خسارت شرکت کروز به تنهایی در بخش استانی قابل احیا نیست گفت: به دلیل حجم خسارت وارد شده نامه ای به وزارتخانه ارسال شده است تا در بخش ملی با اولویت تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار تهران با حضور رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت و اعضای ستاد برگزار شد.

در این جلسه مشکلات جمعی از شرکت ها و صاحبان صنایع در بخش های مختلف مالیات،بیمه و بانک با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط مطرح و با بحث و بررسی و دستور استاندار، موافقت هایی در جهت رفع موانع تولیدکنندگان مصوب شد.

در ابتدا شرکت کروز که به تازگی در پی آتش سوزی بخش انبار شرکت، متحمل خساراتی شده است، مشکلات خود را در جهت پرداخت مالیات ارزش افزوده و اعمال تسهیلات برای رفع خسارات به وجود آمده مطرح کرد.

براساس اعلام نماینده شرکت ؛حدود 280 میلیارد تومان خسارت شرکت برآورد شده است.

در ادامه استاندار تهران با بیان اینکه تامین خسارت شرکت کروز به تنهایی در بخش استانی قابل احیا نیست گفت: به دلیل حجم خسارت وارد شده نامه ای به وزارتخانه ارسال شده است تا در بخش ملی با اولویت تعیین تکلیف شود.

هاشمی با تاکید بر اهمیت رفع سریع مشکل شرکت کروز عنوان کرد:‌ به دلیل رابطه خودروسازها با این شرکت لازم است هرچه سریعتر مشکل شرکت کروز مرتفع شود و نیاز است گزارشی دقیق و کارشناسی از اتفاق رخ داده از سوی شرکت برای صندوق توسعه ملی تهیه شود.

کشاورز،نماینده مدیرعامل شرکت با بیان اینکه همکاری خوبی از سوی دستگاه ها پس از بروز خسارت به شرکت تا کنون انجام شده است تصریح کرد:‌ از استانداری تهران تشکر می کنیم که از همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه پیگیر موضوع بوده و بیشترین پاسخ را از این دستگاه دریافت کرده ایم.
 
در ادامه جلسه، مدیران شرکت های بهداد صنعت آسیا،صنایع راهسازی و معدن ایران،شرکت شیمیایی دامت،شرکت های پارس لوجیک،صفا درکیش و صنعت نان مجید مشکلات خود را در بخش های بانک،بیمه و مالیات مطرح  کرده و با دستور استاندار تصمیماتی در جهت تمدید تقسیط اقساط و معوقات بانکی و موضوعات مالیات مصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز