قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد:

ویژه برنامه های "معلم سپاس" و "خداقوت کارگر" در مشهد برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۰:۱۲
کد خبر: ۵۵۰۷۸۵
ویژه برنامه های معلم سپاس و خداقوت کارگر در مشهد برگزار می شود
قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به گرامیداشت روز کارگر و هفته معلم گفت: دو ویژه برنامه "معلم سپاس" و "خداقوت کارگر" با محوریت تجلیل از معلمان و کارگران در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر رئیسیان‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اطلاع رسانی درباره طرح های بزرگی که توسط این سازمان در شهر مشهد به صورت پایلوت انجام شده و قابلیت اجرا در بسیاری از شهرهای دیگر را دارد، با جدیت و تلاش بیشتری پی گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: سیاست ها، راهبردها و برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی درسه خش توسعه فضاهای مکانی ـ جفرافیایی، مشارکت مردمی و توجه به رویه ها و روش های جدید است.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به برنامه های این سازمان در روز کارگر گفت: در مراسم های ویژه روز کارگر، 13 فرهنگسرا در سطح مشهد اقدام به برگزاری ویژه ‌برنامه‌هایی می کند که طی آنها از کارگرانی حضور بیشتری در مساجد داشته و یا فعالیت شاخصی در مساجد انجام داده اند، تجلیل می شود.

رئیسیان زاده خاطرنشان کرد: هر فرهنگسرا حداقل پنج مسجد اطراف خود را شناسایی کرده که در مجموع حدود 100 مسجد شناسایی شده اند و امام جماعت و هیئت امناء این مساجد از کارگران و معلمان نمازگزار آن مسجد تقدیر خواهند کرد.

وی همچنین به ویژه برنامه های روز معلم اشاره و اظهار کرد: در خصوص برنامه های روز معلم نیز هر فرهنگسرا حداقل پنج مدرسه اطراف خود را شناسایی کرده و قرار است در روز معلم، از معلمان شاغل و بازنشسته این مدارس تجلیل شود.

رئیسیان زاده بیان کرد: بخش دیگر ویژه برنامه های روز معلم و روز کارگر به صورت میدانی تدارک دیده شده که این برنامه ها در بازارهای مرکزی، آرمان، فردوسی، امام رضا(ع) و 17 شهریور، بوستان ملت و پاتوق‌های فرهنگی برگزار می شود، همچنین یک پاتوق به‌صورت سیار به کارگاه‌ها و کارخانه‌ها رفته و با کارگران دیدار می کند.

قائم مقام فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد همچنین از برگزاری جشن "خدا قوت کارگر" با حضور چهار هزار نفر از کارگران و خانواده های آنان در سالن شهدای راه‌آهن خبر داد و افزود: در این مراسم 800 کارگر ساختمانی، کارواش ها و کارگران باربری که کمتر مورد توجه قرار می گیرند، حضور خواهند داشت، همچنین با هماهنگی سازمان فناوری و دانش بنیان مشهد، از کارگران این سازمان نیز تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم های منطقه ای ویژه روز کارگر خاطر نشان کرد: بیش از 20 جشن خدا قوت کارگر طی هفته جاری در مناطق مختلف مشهد برگزار و از تلاش ها و زحمات مقنی ها، کارگران سازمان پارک ها، بوستان ها ،گل کاران و باربران تجلیل می شود.

رئیسیان زاده به برگزاری جشن بزرگ "معلم سپاس" به مناسبت گرامیداشت هفته معلم خبر داد و گفت: جشن معلم سپاس میزبان تعدادی از چهرهای ورزشی، هنری و فرهنگی است که قرار است در این مراسم از معلمان خود طی سال های تحصیلی مختلف تقدیر کنند.

قائم مقام فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: از علی مسعودی طنزپرداز مشهدی، هادی عامل گوینده ورزشی، رضا توکلی و مهدی صباغی از بازیگران مطرح کشور، علیرضا صادقی گوینده خبر صدا و سیما و قاسم رفیعا شاعر مشهدی برای شرکت در این مراسم که در روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه برگزار می شود، دعوت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز