سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران :

ایران مدعی اصلی قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا است

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۷:۰۳
کد خبر: ۵۵۰۸۰۴
ایران مدعی اصلی قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا است
سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: تیم ملی والیبال امید ایران مدعی قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا است و در این مسابقات با تمام قدرت ظاهر می‌شود.

به گزارش برنا،

 خوان سیچلو اظهار کرد: تیم ملی والیبال امید ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا است و در این مسابقات با تمام قدرت ظاهر می‌شود تا بتواند به مقام قهرمانی دست یابد.

وی با اشاره به این‌که تیم ملی والیبال امید ایران از امروز تمرینات خود را در اردبیل شروع کرده است، افزود: این تمرینات بسیار منظم برگزار می‌شود و در حال حاضر بازیکنان آمادگی خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران با بیان این‌که در حال حاضر تمهیدات لازم برای آمادگی بازیکنان در اردبیل انجام شده است، گفت: استقبال مردم اردبیل از تمرینات تیم ملی والیبال امید ایران شایسته تقدیر و قدردانی است و انتظار داریم مردم ورزش‌دوست اردبیل در بازیهای تیم ملی با حضور باشکوه در ورزشگاه تیم ملی را تشویق کنند.

سیچلو تصریح کرد: 11 کشور شرکت‌کننده در مسابقات والیبال امیدهای آسیا نیز از آمادگی خوبی برخوردارند و تیم ملی در این بازیهای آسیایی تمام تمرکز خود را گذاشته تا بتواند با پیروزی در مقابل حریفان هواداران را خوشحال و راضی نگهدارد.

وی بیان کرد: هدف ما قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا و صعود به مسابقات جام جهانی بوده که این موضوع دور از دسترس نیست و بازیکنان تیم ملی والیبال با تمرینات امروز نشان دادند که از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: ورزشگاه رضازاده نیز به صورت مجهز و با استانداردهای نوین آماده‌سازی شده که در این زمینه تلاش مسئولین استان و فدراسیون والیبال شایسته تقدیر و قدردانی است.

 

نظر شما