رئیس‌کل‌ دادگستری استان اردبیل:

استفاده قضات از مجازاتهای جایگزین حبس در اردبیل توسعه یابد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۵۰۸۱۶
استفاده قضات از مجازاتهای جایگزین حبس در اردبیل توسعه یابد
رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به سیاست زندان‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندانها انتظار می‌رود استفاده قضات از مجازاتهای جایگزین حبس در استان اردبیل توسعه یابد.

به گزارش برنا،

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی پیش از ظهر امروز در بازدید از حوزه قضایی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اقدمات انجام گرفته در حوزه‌های قضایی بیله‌سوار و پارس‌آباد شایسته قدردانی و مطلوب است و انتظار می‌رود چنین اقدامات و فعالیتهای در این دو شهرستان تداوم و گسترش یابد.

وی افزود: این دو شهرستان با وجود کمبودهای امکانات و تجهیزات و نیز کادر قضایی و اداری با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی خدمات قابل قبولی را برای مردم ارائه می‌کنند و این امر زمینه‌ساز رضایت عمومی شده است و باید تلاش شود تا با کارهای جهادی در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مردم گام برداریم.

قاصدی با اشاره به تعامل، همکاری و هماهنگی موجود بین دستگاه‌های اجرایی در شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: امیدواریم تداوم این همکاریها موجبات خدمتگذاری بیش از پیش را فراهم کرده و بتوانیم خدمات مناسبی و در کمترین زمان ممکن را به مراجعان به دستگاه قضایی ارائه کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به حساسیت کار در دستگاه قضایی به لحاظ رسیدگی به امور قضایی مردم تصریح کرد: در وهله نخست تلاش و جدیت مجموعه قضایی استان بر این بوده که بتوان با صلح و سازش در پرونده‌های زمینه حل مشکلات را فراهم کنیم و در مرحله بعدی با رسیدگی دقیق به پرونده‌های زمینه اجرای عدالت را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر استفاده قضات از مجازاتهای جایگزین حبس برای محکومان گفت: با توجه به سیاست زندان‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندانها انتظار می‌رود این امر مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم در کنار رسیدن به این مهم، از ورود افرادی که دارای جرائم سبک هستند به زندان جلوگیری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز