مسابقات بین المللی وادوریو؛

کاراته کارهای قزوینی ۹نشان رنگارنگ از مالزی درو کردند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۸:۰۹
کد خبر: ۵۵۰۸۹۱
کاراته کارهای قزوینی ۹نشان رنگارنگ از مالزی درو کردند
تیم منتخب کاراته استان قزوین(سبک وادوریو) به 9نشان رنگارنگ در مسابقات بین المللی کاراته مالزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تیم منتخب کاراته استان قزوین که به چهارمین دوره پیکارهای بین المللی کاراته جام افسانه وادوریو در مالزی با شرکت 700ورزشکار اعزام شده بود موفق به کسب 5نشان طلا، 3برنز و 1نقره این رقابت ها در شهر سلانگور شد.

تیم منتخب وادوریو استان قزوین متشکل از مریم چمانی، سیده نرگس میرعباسی، هانیه باقری، ستایش شعبانی، آرنیکا سلیمانی نژاد، ابراهیم صمصامی و محمدرضا شجاع به این رقابت ها اعزام شده بود که کاراته کاهای قزوینی بخشی از نمایندگان ایران که شامل  37ورزشکار در تمام رده های سنی مردان و زنان و 2بخش کاتا (نمایش و اجرای فرم) و کومیته (مبارزه) تیمی و انفرادی بود را در این مسابقات تشکیل می دادند.

آرنیکا سلیمانی نژاد در رده نونهالان در بخش کومیته انفرادی و تیمی به یک نشان طلا و یک برنز دست یافت و هانیه باقری و ستایش شعبانی در رده نوجوانان و  به ترتیب در بخش کومیته انفرادی و تیمی موفق به کسب نشان طلا شدند.

در رده بزرگسالان نیز مریم چمانی و سیده نرگس میرعباسی در کومیته انفرادی هر کدام به یک نشان برنز دست یافتند.

در بخش مردان این مسابقات نیز ابراهیم صمصامی در کومیته انفرادی و تیمی به نشان برنز و طلا رسید و محمدرضا شجاع در کومیته انفرادی و تیمی صاحب نشان نقره و طلا شد.

مسابقات بین المللی کاراته سبک وادوریو در حال پیگیری است. تیم کاراته ایران با کسب ١٢نشان طلا، 11نقره و ١٣برنز به مقام قهرمانی این رقابت ها به میزبانی مالزی دست یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز