مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی نخبگان ورزشی با برگزاری طرح‌های استعدادیابی

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۴:۵۷
کد خبر: ۵۵۰۸۹۲
شناسایی نخبگان ورزشی با برگزاری طرح‌های استعدادیابی
طرح‌های استعدادیابی برای شناسایی نخبگان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری طرح‌های استعدادیابی در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به منظور شناسایی و استفاده از نخبگان ورزشی برگزار می‌شود.

محمدتقی علوی افزود: ظرفیت‌های توانمند ورزشی متعددی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید شناسایی و از آنها استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انواع مشکلات پیش روی ورزشکاران استان، گفت: کمبود اعتبارات و تجهیزات ورزشی، نبود حامی مالی، نبود سالن و وجود نداشتن امکانات و نجهیزات لازم برای تمرین از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران استان است.

علوی با بیان اینکه برخی از باشگاه‌های استان خصوصی هستند، بر توجه و نظارت بیشتر بر فعالیت این باشگاه‌ها تاکید کرد.

وی سامان پاکباز، صادق خادمی، امید محمدی، شبنم بهشت، صونا بیداد، پریسا جهانفکریان، سحر ضیایی و طاهره آذرپیوند را از جمله ورزشکاران نخبه ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این موارد استعدادهای بیشتری در استان وجود دارند که نیاز است شناسایی، تقویت و برای حضور در بازی‌های ملی و بین‌المللی آماده شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد انعقاد تفاهم‌نامه با هیات‌های ورزشی در خصوص حمایت مادی و معنوی از آنها را اقدامی موثر برای توسعه ورزش دانست و گفت: مقرر شده طی تفاهم‌نامه‌ای با هیات‌های ورزشی در قبال امکانات و تجهیزاتی که به آنها واگذار می‌شود، هیات‌ها نیز قهرمان‌پروری کرده و به توسعه ورزش استان کمک کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز