فرماندار شادگان :

رعایت قانون و اصل بی طرفی معیار ما در برگزاری انتخابات است

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۵۱۰۹۹
رعایت قانون و اصل بی طرفی معیار ما در برگزاری انتخابات است
احمد جعفرى نسب گفت: رعایت قانون و اصل بی طرفی در تمام فرآیندها و تصمیم گیری های انتخاباتی ملاک عمل و معیار اعضای ستاد انتخابات فرمانداری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، احمدجعفرى نسب فرماندار شهرستان شادگان در جمع خبرنگاران این شهرستان، ضمن تقدیر از عملکرد مسئولان کمیته‌ها در مرحله ثبت نام از دواطلبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: برای داشتن یک انتخابات با شکوه و با نشاط باید سه شاخص مهم امانت‌داری و رعایت اصل بی‌طرفی، اخلاق‌مداری و قانون‌مداری را سرلوحه تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وى بر اصل بی‌طرفی اعضای ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان شادگان در انتخابات تأکید کرد و گفت: رعایت قانون و اصل بی‌طرفی در تمام فرآیندها و تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی ملاک عمل و معیار اعضای ستاد انتخابات فرمانداری خواهد بود و این اعضا با توان فکری و اجرایی خود در برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم تلاش می کنند.

فرماندار شادگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا  افزود: تبلیغات زود هنگام کاندیداهای شوراها خلاف قانون است.

وى خاطرنشان کرد: به داوطلبان انتخابات شوراها تذکر می دهیم که بر اساس بند 11 ماده 62 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی، تبلیغات زود هنگام آنها در رسانه ها و فضای مجازی ممنوع است.

جعفرى نسب در پایان گفت: نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراها در موعد مقرر یعنی هشت روز قبل از انتخابات تا 24 ساعت قبل از شروع روز رای گیری، می توانند براساس دستورالعمل ماده 61 و 62 قانون اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، تبلیغات خود را انجام دهند.

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز