وحید اسحاقی بمناست هفته کارگر گفت:

کارگران سرمایه اصلی صنعت و تولید کشور هستند

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۱۱۲۲
کارگران سرمایه اصلی صنعت و تولید کشور هستند
نماینده کارفرمایان در شورای حل اختلاف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر اظهارکرد: توجه به تولید داخل علاوه بر حفظ اشتغال ،بدون شک تحریم های دشمن را بی اثر می کند و تولید ملی را افزایش می دهد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، وحید اسحاقی با اشاره به آغاز هفته کار و کارگر گفت: یکی از مهّم‌ترین موضوعاتی که امروزه با توجه به شعار سال که اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است  باید مدنظر همه مسئولان قرار بگیرد که توجه به کارگران و مردم در جهت بهبود وضعیت اشتغال و تولید در اولویت قرار گیرد .

نائب رئیس هیئت امناء صنایع سطح شهر  با گرامی داشت یازدهم اردیبهشت روز کارگر تاکید کرد:توجه به تولید داخل علاوه بر حفظ اشتغال ،بدون شک تحریم های دشمن را بی اثر می کند و تولید ملی را افزایش می دهد.

اسحاقی کارگران و صنعتگران زحمتکش در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی را  به عنوان پایه و سرمایه اصلی صنعت و تولید کشور یاد کرد و گفت: همت، پشتکار، مهارت، مقاومت، اقدام و عمل کارگران ایران اسلامی تضمین کننده پیشرفت و تعالی و تحقق بخش سند چشم انداز بیست ساله کشور است.

 

به گفته وی، مقام معظم رهبری در جمع کارگران فرمودند ،باید به شان کارگر توجه ویژه ای شود و با مصرف کالای ساخت داخل از توان متخصصان و کارگران کشور حمایت شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز