فرماندار پاکدشت گفت:

امام حسین(ع) الگوی بسیار خوبی تمام عرصه های زندگی و برای همه نسلها می باشد

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۷:۴۶
کد خبر: ۵۵۱۳۰۷
امام حسین(ع) الگوی بسیار خوبی تمام عرصه های زندگی و برای همه نسلها می باشد
‌فرماندار شهرستان پاکدشت فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه و روزهای میمونی چون شوراها ،خلیج همیشه فارس ،روز پاسدار و جانباز را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران بویژه مردم شریف شهرستان پاکدشت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت در پیامی فرا رسیدن اعیاد مبارک شعبان و روزهای میمونی چون شورا، پاسدار و جانباز را به مقام معظم رهبری(حفظه الله)،ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم شریف شهرستان پاکدشت تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی آمیخته با دین مبین اسلام است و با توجه به آیه 38 سوره معظم شوری، اصل به وجود امدن شوراها برگرفته از قران است و اعضای منتخب شوراهای اسلامی باید برای مردم تلاش کنند.

در شوراها، مسئله مهم که باید به آن به طور جدی پرداخت، مسئله مشورت است که باعث افزایش خرد و ایمان و همدلی می گردد که اعضای شوراها باید به آن توجه ویژه ی داشته باشند.

شوراها یکی از نهادهای مهم در جمهوری اسلامی ایران است، وبرای درک بیشتر شورا میتوان به  زندگی ائمه اطهار(ع) و پیامبر عظیم الشان(ع) اشاره نمود که  ایشان در برخی امور از محور مشورت استفاده مینمودند که این بسیار ارزشمند و قابل تامل است.

با فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) روز نهم اردیبهشت، روز شوراها نام گرفته است. این به دلیل اهمیت شوراهای اسلامی می باشد.

از سویی دیگر سوم شعبان روز میلاد با سعادت امام حسین(ع) را در ایران اسلامی روز پاسدار نام نهاده اند و این به دلیل رشادتهای این امام همام بوده است.

امام حسین(ع) الگوی بسیار خوبی تمام عرصه های زندگی و برای همه نسلها می باشد.

روز میلاد حضرت  ابوالفضل(ع) را به یاد رشادتها و نقش افرینی حضرت ابوالفضل العباس(ع) در صحنه کربلا، با روز جانباز عجین و زینت بخشیدند که  این روزهای زیبایی است که پر از  شادی وپیامهای زندگی بخش است. .

بنده به عنوان نماینده دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در شهرستان پاکدشت، فرا رسیدن این ایام مبارک را به تمام نقش افرینان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض مینمایم و از خداوند متعال بهترین ها را برای این عزیزان خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز