‌مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات،

طرح آموزش عمومی اخذ رای الکترونیک در پاکدشت برگزار میشود

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۵۱۳۷۰
طرح آموزش  عمومی اخذ رای الکترونیک در پاکدشت برگزار میشود
جابر کنگرلو مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت، در خصوص اهمیت انتخابات گفت: انتخابات نشان دهنده صلابت ایران اسلامی و پایبندی مردم بر عهد جاودانه ی که با امام راحل و شهدای معزز بسته اند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، جابر کنگرلو مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت، در خصوص اهمیت انتخابات گفت: انتخابات نشان دهنده صلابت ایران اسلامی و پایبندی مردم بر عهد جاودانه ی که با امام راحل و شهدای معزز بسته اند است.

کنگرلو افزود: سالهاست که دشمنان سعی دارند تا انتخابات ایران را کمرنگ نشان دهند ولی ملت فهیم ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان پاکدشت ، همواره  در صحنه های مختلف ضداستکباری و همایشهای ملی و مذهبی در راستای دفاع از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، گوش به فرمان مقام معظم رهبری ، خوش درخشیده اند.

 

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان از برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی  در شهر پاکدشت به صورت الکترونیک خبر داد و گفت: از روز 11 تا 25 اردیبهشت ماه  سال جاری و از ساعت 9 صبح تا 15 عصر در 4 پایگاه میدان ازادگان(شعبه)، چهارراه ساعت، میدان قدس و میدان شهدای گمنام، طرح اموزش عمومی  نحوه اخذ رای الکترونیک برگزار می گردد.

 

وی ادامه داد: از شهروندان فهیم پاکدشتی دعوت میگردد با مراجعه به این چهار پایگاه مشخص شده به صورت رایگان از این اموزش ها برخوردار شوند

 

نظر شما