با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور نابینا و کم بینای خراسان رضوی در سال ۹۵ برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۷:۵۴
کد خبر: ۵۵۱۵۳۶
مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور نابینا و کم بینای خراسان رضوی در سال ۹۵ برگزار شد
مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور نابینا و کم بینای استان خراسان رضوی در سال ۹۵ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

سردار باقرزاده رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مدعوین و ورزشکاران محترم ، اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و گزارش کوتاهی از عملکرد هیأت در سال ۹۵ ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه هیأت نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی در سی سال گذشته همواره در ارزیابی های سالانه مقام های نخست تا سوم را داشته است گفت: بنا داشتیم که این مراسم را در سال قبل برگزار کنیم ولی خوشحالیم که در این اعیاد با برکت و در شب میلاد حضرت امام حسین (ع) میزبان مدال آوران عزیزمان هستیم.

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی که مهمان ویژه این مراسم بود در سخنان کوتاهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی بهره گیری از این ایام با برکت برای همه بخصوص ورزشکاران گفت: هیأت های نابینایان و کم بینایان، جانبازان و معلولین و ناشنوایان استان علیرغم همه کمبودهایی مالی و اعتباری که دارند همواره باعث افتخار و سرافرازی استان هستند

وی اذعان داشت: کسب رتبه برتر بانوان خراسان رضوی در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان کشور نشان از همت والای هیأت ها و تلاش بی وقفه و بدون چشمداشت آنهاست.

صبوریان در خاتمه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم از سردار باقرزاده و ورزشکاران و مدال آوران نابینا و کم بینا تشکر و قدردانی کرد و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت بیشتر نمود.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجید پوررضایی رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، غلام زاده معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد، هادی رضایی و محمدرضا هراتی رئیس و دبیر هیأت جانبازان و معلولین و حسن متین راد کارشناس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز