فرماندار دورود:

دولت تدبیر و امید نگاه جامعه جهانی را به کشور تغییر داد

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۱۵۸۵
دولت تدبیر و امید نگاه جامعه جهانی را به کشور تغییر داد
فرماندار دورود گفت: دولت تدبیر و امید با تیم دیپلماسی قوی باعث شد نگاه جامعه جهانی به کشور ایران تغییر کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فرماندار دورود در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها در محل سالن اجتماعات کانون امام علی(ع) دورود گفت: دولت تدبیر و امید با تیم دیپلماسی قوی باعث شد نگاه جامعه جهانی به کشور ایران تغییر کند.
نعمتی اظهار داشت: تشکیل شورا و همگرا کردن همه ظرفیت های موجود مورد توجه کارگزاران نظام بویژه دولت تدبیر و امید بوده است زیرا این مهم باعث توسعه منطقه خواهد شد.
وی شوراها را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و گفت: در حکومت اسلامی باید از رأی و نظر کارشناسان و کسانی که صلاحیت دارند در جهت توسعه و آبادانی شهر و روستا استفاده کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به درپیش بودن 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز و تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مجریان برگزاری انتخابات باید امانت دار خوبی برای آرای مردم باشند.
وی با بیان اینکه اخلاق مداری، قانون مداری و اصل بی طرفی در انتخابات می بایست سرلوحه کار باشد افزود: ما به عنوان برگزارکنندگان انتخابات در دورود متعهد می شویم انتخابات را به بهترین شکل و در امنیت کامل و با صیانت از آرای مردم در شهرستان برگزار کنیم.
فرماندار دورود خاطرنشان کرد: این روزها و در آستانه انتخابات عده انگشت شماری با در نظر گرفتن منافع فردی و گروهی خود سعی می کنند عملکرد دولت را زیر سوال ببرند.
نعمتی با بیان اینکه نباید یأس و نا امیدی را در دل مردم ایجاد کرد، افزود:مردم آگاه هستند و با درک واقعیات پاسخ این افراد را با حضور باشکوه خود در روز 29 اردیبهشت خواهند داد.
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توانست ایران را به یک قدرت جهانی و کانون امید و امنیت در دنیا تبدیل کند.
وی با بیان اینکه دولت تدبیروامید توانست حقانیت ایران را اثبات کند، اظهار داشت: افرادی که این روزها لب به انتقاد گشوده اند منصف باشند و در مقابل تصمیم مردم سر تعظیم فرود آورند.
فرماندار دورود اظهار داشت: با اجرای برجام ایران توانست کارهای بزرگی انجام دهد به طوری که تولیدات نفتی کشور دو برابر شد و سطح روابط خارجی ما از سطح کارشناسان به وزرای خارجه و مقامات بلند پایه ارتقا پیدا کرد.
نعمتی با اشاره به اهم اقدامات دولت تدبیروامید در شهرستان دورود اظهار داشت:سد مخزنی مرووک دورود پس از 11 سال توقف در این دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد:در گذشته به طور میانگین در هرهفته یک سانحه در خطوط ریلی راه آهن لرستان اتفاق می افتاد که با پیگیری های استاندار لرستان و سفر مدیرعامل وقت راه آهن با اختصاص 2 هزار میلیارد رال 155 کیلومتر از این خطوط بازسازی شد.
وی شروع عملیات کنارگذر دورود، احداث راه آهن دورود-خرم آباد-اندیمشک با اعتبار 6 هزار و 500 میلیارد رالر، هتلینگ بیمارستان هفتم تیر با اعتبار 30 میلیارد ریال را از اقدامات دولت یازدهم در دورود بر شمرد و گفت: راه اندازی کلینیک تخصصی با جذب 11 پزشک متخصص، بهره برداری از 6 اتاق عمل و بخش سانترال (اکسیژن ساز) در بیمارستان هفتم تیر، بهره برداری از بخش اعصاب و روان بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی، احداث پل لبان و احداث زیرگذرهای روستایی از دیگر اقدامات دولت در شهرستان دورود می باشند.
فرماندار دورود با بیان اینکه در این مدت 140 طرح راکد کشاورزی و صنعتی در استان لرستان فعال شد افزود:شاخص بهره مندی آب آشامیدنی روستایی در استان 83 درصد است که این میزان چهار درصد از میانگین کشوری بالاتر است در صورتی در گذشته سه درصد از میانگین کشوری کمتر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز