با حضور استاندار لرستان:

بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان دوره چگنی

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۵:۲۲
کد خبر: ۵۵۱۶۱۸
بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان دوره چگنی
در مراسمی با حضور استاندار لرستان ، مدیر عامل شرکت گاز لرستان ، فرماندار و اعضای شورای تامینشهرستان دوره چگنی طرح گازرسانی به شش روستای شهرستان دوره چگنی به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،استاندار لرستان در سخنانی ضمن تقدیر از مهندس عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به روستاها را نمونه بارز مدیریت جهادی نامید و افزود با توسعه گازرسانی سهولت دسترسی به انرژی پاک گاز زمینه ایجاد صنایع کوچک و بزرگ و ایجاد اشتغال و درآمدزایی در حوزه های مختلف ایجاد شده است .
مهندس بازوند با بیان اینکه گازرسانی به 700 روستا در این سه سال و نیم کار بزرگی بوده و مدیریت و کارکنان شرکت گاز لایق تقدیر هستند افزود : این امر موجب شده علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش برای روستاییان از محیط زیست نیز محافظت شود .
حشمت اله شمس خرم آبادی مدیرعامل شرکت گاز استان درسخنانی در این مراسم گفت: تا پیش از دولت تدبیر و امید تنها 7 روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده بودند و اکنون 48 روستای این شهرستان به شبکه گاز وصل شده و با اضافه شدن این 10 روستا تعداد روستاهای بهره مند از گاز به 58 روستا می رسد .
وی یادآور شد: تا قبل از دولت یازدهم 14000 روستای کشور به شبکه گاز وصل بودند و در این دولت 9000 روستا به شبکه گاز متصل شدند که از این تعداد روستا ، 700 روستا سهم استان لرستان بودند .
شمس خرم‌آبادی اظهار داشت : حدود 350 خانوار در این روستاها ساکن هستند که با بهره‌برداری از این طرح به شبکه سراسری گاز متصل شدند.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: گازرسانی به این روستاها حدود 37 میلیارد ریال هزینه در برداشته که از منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین شده است .
وی افزود : دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاها را با تدبیر و با استفاده از صرفه جویی سوختهای مایع با گاز به انجام رساند و برای اینکار از منابع و بودجه های عمرانی دولت استفاده نکرد و این از جمله تدابیر وزیر محترم نفت بود که علاوه بر کمک شایان به محیط زیست به افزایش درآمد دولت در سالهای آتی از محل فروش فرآورده های نفتی منجر خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز