حادثه

وقتی مشتری موسسه آرمان خودکشی را آخرین راه چاره می داند

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۰:۴۳
کد خبر: ۵۵۱۶۹۶
وقتی مشتری موسسه آرمان خودکشی را آخرین راه چاره می داند
یکی از مشتریان موسسه جعلی آرمان با هویت ف.ا درتماس با برخی از اقوام از قصد خود برای خودکشی سخن گفته و اقدام به خودکشی کرده است.

 

به گزارش برنا-ایلام-فرد مذکور یکی از طلبکاران آرمان می باشد که تمام زندگی خود را حراج کرده و بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان پول خود را یکسال پیش در آرمان سرمایه گذاری کرده است.

متاسفانه این فرد پس از پیگیری های مکرر و فشار مالی فراوانی که متحمل شده تنها راه چاره خلاصی را خودکشی و فرار از مشکلات روحی بوجود آمده دانسته است.

ف.ا بعد از تماس با چند تن از اقدام علت اقدام به خودکشی را مشکلاتی عنوان کرده که آرمان برای او به وجود آورده استوی تا قبل از رسیدن اقوام وی با خوردن تعداد زیادی قرص اعصاب و امثالهم اقدام‌به خودکشی کرده است.

پزشک متخصص بیمارستان به خبرنگار برنا  گفت: متاسفانه به علت فشاری که به قلب نامبرده وارد می شود نمی توانیم شست و شوی معده انجام دهیم و با استفاده از روشهای جایگزین سعی داریم مواد شیمیایی را بدن نامبرده دفع کنیمحال عمومی ف . ا در حال حاضر چندان مساعد نبوده و پزشکان در تلاش هستند مواددشیمیایی را به هر نحوی از بدن وی خارج نمایند.

#مشخص نیست چند نفر دیگر باید قربانی شوند تا مشکل پیرامون موسسه جعلی آرمان برطرف شود.#

به گزارش برنا-رصد مداوم اخبار پیرامون آرمان و ارتباط مداوم با سپرده گذاران باعث شده تا حد زیادی از حال و احوال آنها و خانواده هایشان با خبر باشیم.متاسفانه این مشکل خانواده های زیادی را در ایلام و کشور درگیر کرده و بسیاری را به مرز مشکلات عصبی و روحی کشانده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز