فرماندار ویژه شهرستان ری:

انتخابات مظهر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۰:۲۴
کد خبر: ۵۵۱۷۹۲
انتخابات مظهر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است
هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:حضور پر شور مردم در انتخابات، امید دشمنان انقلاب را به یأس تبدیل خواهد کرد و ترفند دشمنان مبنی بر فاصله انداختن میان مردم و مسئولان را نقش بر آب خواهد کرد و انتخابات مظهر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،هفتاد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری،حجت الاسلام والمسلین «سید علی شاهچراغی» امام جمعه شهرری و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری،هادی تمهیدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری روز گذشته در سالن فرمانداری برگزار شد.

هدایت اله جمالی پوردر سخنانی بر نقش خانواده و اجتماع به عنوان بستر مهم فرهنگ سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و فزود: ارکان اقتصاد مقاومتی بر پایه خانواده و اجتماع، دولت و تولید استوار است و هر بخش باید وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

وی پرهیز از فرهنگ مصرف گرایی، ارتقای فرهنگ خرید کالای تولید داخل، تقویت اقتصاد ملی و تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت را از جمله مباحث کلیدی در این عرصه بر شمرد و خاطر نشان کرد: توجه به عناصر مورد اشاره، اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد و این اقتصاد محکم در مقابل تحریم ها و چالش ها دچار تزلزل نخواهد شد.

وی به ظرفیت های فوق العاده کشور در حوزه های مواد معدنی، کشاورزی، موقعیت ژئوپولوتیک و نیروی انسانی باهوش کشور اشاره کرد و افزود: کشور ایران دارای ظرفیت های اقتصادی خوبی است که با اجرای درست برنامه های اقتصاد مقاومتی منطبق بر منویات رهبر معظم انقلاب، می توان بسیاری از مشکلات کشور در حوزه اقتصادی را برطرف کرد.

نائب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود به دستیابی ایران به مقام اول تولید علم در منطقه اشاره کرد و افزود: این اتفاق مبارک در سایه انسجام ملی، وحدت و امننیت پایدار اتفاق افتاده است و امروز باید مراقب بود تا این دستاورد بزرگ که مرهون خون بسیاری از شهیدان انقلاب، هدایت مقام معظم رهبری و تلاش نخبگان بوده، محفوظ بماند.

 

 

 

 

نظر شما