مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین:

با افتتاح پروژه‌های آرامستان‌های قزوین برای ۱۳نفر اشتغالزایی ایجاد شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۴:۴۴
کد خبر: ۵۵۱۸۳۰
با افتتاح پروژه‌های آرامستان‌های قزوین برای ۱۳نفر اشتغالزایی ایجاد شد
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: با افتتاح پروژه های جدید این سازمان همزمان با روز ملی شورا، حداقل 13نفر به طور مستقیم مشغول به فعالیت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اصغر الهیاری مدیرعامل سازمان آرامستان‌ های شهرداری قزوین اظهارکرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال1396، «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» بهره برداری از پروژه‌هایی که منجر به تولید اشتغال در شهر قزوین شوند، در دستور کار قرار گرفته است که در همین راستا با افتتاح پروژه های جدید این سازمان همزمان با روز ملی شورا حداقل برای 13 نفر اشتغال زایی شد.

وی تصریح کرد: به دنبال افتتاح غرفه‌های فاز دوم بهشت رضوی در 5شنبه هفته گذشته اشتغالزایی به میزان حداقل 10نفر برای غرفه‌ها ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین با بیان اینکه ممکن است اشتغالزایی این مجموعه بیش از 10نفر باشد عنوان کرد: این میزان اشتغال در حالی است که تنها یک نفر در هر غرفه مشغول به فعالیت باشند و در صورتی که غرفه‌ها با تعداد مطلوب ارباب رجوع مواجه باشند، به طور قطع بیش از این میزان اشتغال زایی صورت خواهد گرفت.

الهیاری با اشاره به نوسازی آمبولانس‌ های سازمان آرامستان های شهرداری قزوین توسط بخش خصوصی گفت: با توجه به اینکه در گذشته 7آمبولانس برای حمل اجساد در سازمان موجود بود با افزایش تعداد آمبولانس‌ها به 10دستگاه، 3نفر بیش از گذشته نیز در این حوزه مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی افزود: برای این دو پروژه در مجموع 6میلیارد و 800میلیون ریال هزینه شده است.

این دو پروژه که در راستای تکریم ارباب رجوع و زائران اهل قبور در دستور کار این سازمان قرار گرفته بود، به مناسبت این اعیاد خجسته مورد بهره برداری قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز