فرماندار شهرستان مرودشت:

پیروز واقعی انتخابات فردی است که با رعایت اخلاق،ادب و احترام رفتار کند

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۵۵۱۸۳۵
پیروز واقعی انتخابات فردی است که با رعایت اخلاق،ادب و احترام رفتار کند
فرماندار شهرستان مرودشت گفت:پیروز واقعی انتخابات فردی است که با رعایت اخلاق،ادب و احترام رفتار کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی اکبر نجیب زاده فرماندار شهرستان که در جمع مدیران مدارس شهرستان سخن میگفت با تاکید بر اینکه مسیر پیشرفت کشوراز آموزش و پرورش میگذرد گفت:دولت تدبیر و امید علیرغم تمام مشکلات همواره توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته است.
وی افتتاح فازهای جدید در میدان گازی پارس جنوبی را مایه غرور و مباهات هر فرد ایرانی دانست و گفت: برای نخستین بار میزان برداشت جمهوری اسلامی ایران در میادین مشترک،با قطر مساوی شد و از دویست و چهل میلیون متر مکعب، برداشت کشورمان به پانصد و هفتاد میلیون متر مکعب افزایش یافت.
فرماندار مرودشت افزود:در زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید و در شرایطی که بدلیل کاهش قیمت نفت،دیگر کشورها مانند عربستان مجبور به برداشت از صندوق ذخیره ارزی خود شدند دولت نه تنها از این صندوق برداشت نکرد که بیست درصد نیز به موجودی صندوق ذخیره ارزی اضافه کرد.
نجیب زاده ادامه داد: بسیاری از اقدامات دولت تدبیر و امید زیربنایی بوده است و در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن بسیاری از این اقدامات خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اذعان به اینکه رشد اقتصادی کشور از رشد منفی به رشد مثبت هشت درصد رسیده است گفت: دولت تدبیر و امید دستاوردهای مهمی داشته است مانند دستاوردهایی که در مذاکران اوپک بدست آمد و علیرغم افزایش میزان تولید نفت جمهوری اسلامی ایران،دیگر کشورهای تولیدکننده میزان تولید خود را ثابت نگاه داشتند اما متاسفانه افرادی با بی انصافی قصد تخریب این دولت را دارند.نجیب زاده با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو گفت: نباید فضای تبلیغاتی کاندیداها فضای دروغ و تخریب باشد.
وی افزود: در زمان حیات حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی برخی جریانات به ایشان تهمت های ناروا زدند و بعد از رحلت ایشان این افراد شرمنده هستند.البته در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به مرحوم آیت اله بهشتی نیز تهمت های زیادی وارد کردند.
فرماندار شهرستان مرودشت آیت اله هاشمی را یار و یاور مقام معظم رهبری و امام راحل عظیم الشان(ره) دانست و گفت:امیدوارم از این به بعد به بزرگان نظام و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی احترام بیشتری بگذاریم.
نجیب زاده بیان کرد:انتخابات 29اردیبهشت برگزار میشود و میگذرد ولی آنچه باقی میماند اخلاق مداری و صداقت است و نباید بخاطر منافع شخصی و سیاسی طوری صحبت کنیم که اصل نظام را زیر سئوال ببریم.وی افزود: در انتخابات آن فردی پیروز واقعی است که رعایت اخلاق،ادب و احترام را بکند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز