رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری:

برای اجرای خوب و صحیح انتخابات باید حدود چهار هزار نفر اعم از نماینده فرماندار و اعضای شعب، آموزش ببینند

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۷:۲۵
کد خبر: ۵۵۱۸۵۹
برای اجرای خوب و صحیح انتخابات باید حدود چهار هزار نفر اعم از نماینده فرماندار و اعضای شعب، آموزش ببینند
هادی تمهیدی از آموزش چهارهزار نفر اعم از نماینده فرماندار و اعضای شعب برای اجرای صحیح و خوب انتخابات خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ،هادی تمهیدی، معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان، عدم تسلط به قوانین و اطلاعات را یکی از مشکلات دوره های گذشته انتخابات ارزیابی کرد و گفت: برای اجرای خوب و صحیح انتخابات باید حدود چهار هزار نفر اعم از نماینده فرماندار و اعضای شعب، آموزش ببینند، که با برگزاری یکی دو جلسه عمومی، این مهم حاصل نمی شود.

وی افزود:در ادوار گذشته انتخابات، تعداد زیادی به یک سالن عمومی دعوت شده و مربی رسمی وزارت کشور فقط به ذکر نکات کلی بسنده می کرد که ازدحام جمعیت و همهمه حضار باعث می شد حتی همان نکات کلی به خوبی آموزش داده نشود.

معاون فرماندار ری با بیان این که این دوره کمیته آموزش ستاد انتخابات، راهکاری دیگر برای آموزش افراد در نظر گرفته است، گفت: در این دوره با هماهنگی با آموزش و پرورش تعدادی از تعدادی از معلمان، مجرب، مسلط و دارای فن بیانی خوب دعوت شد تا در کلاس های آموزشی که زیر نظر مربی رسمی وزارت کشور برگزار می شود، شرکت کنند، این معلمان پس از طی آموزش های لازم، به بخشداری ها رفته و اعضای شعب را آموزش می دهند.

تمهیدی این نحوه آموزش را، شیوه ای درست و با کیفیت دانست و اظهار داشت: در گذشته برای آن که خلا کمبود آموزش نیروها پر شود، جزوه ای تهیه و در روز رای گیری برای مطالعه اعضای شعب و نمایندگان فرمانداران به آنها تحویل داده می شد اما این روش نیز به این دلیل که مخاطبین نمی توانستند به دلیل مشغله کاری، جزوه را مطالعه کنند، فایده ای در بر نداشت. به همین دلیل ما با کم کردن تعداد نفرات، عملا بر کیفیت و عمق آموزش افزودیم تا انشالله در روز اخذ رای اعضای شعب و نمایندگان فرماندار از نظر تسلط به قوانین و اطلاع از آیین نامه های مشکلی نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز