پیش بازی هفته پایانی لیگ یک:

آلومینیوم اراک - فجرسپاسی شیراز؛ شیشه عمر فجر در دست آلومینیوم

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۲:۴۸
کد خبر: ۵۵۱۹۷۱
آلومینیوم اراک - فجرسپاسی شیراز؛ شیشه عمر فجر در دست آلومینیوم
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور دوشنبه در اراک به مصاف فجرسپاسی شیراز می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ ، نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب ۴۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و در طرف مقابل فجرسپاسی شیراز با کسب ۳۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در دو مسابقه آخر خود در این رقابتها، به تساوی دست یافته است و در طرف مقابل میهمان پس از کسب ۴ امتیاز از دو دیدار اخیر خود راهی اراک شده است.

فجرسپاسی شیراز با هدایت غلام پیروانی در حالی در این دیدار به مصاف آلومینیوم اراک می رود که تا به اینجای کار که سی و سه هفته از رقابتها گذشته است آنها با آمار ۲۹ گل زده میانگین ۰٫۸۸ گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده اند و ۳۶ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا میانگین ۱٫۰۹ برای گلهای خورده آنها در هر بازی رقم بخورد.

در طرف مقابل شاگردان مهدی پاشازاده در ۳۳ بازی قبل ۳۶ بار دروازه رقبا را باز کرده اند و ۲۸ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا در هر مسابقه به طور میانگین ۱٫۰۹ گل زده و ۰٫۸۵ گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا فجرسپاسی که برای ماندگاری در لیگ یک به پیروزی در این مسابقه و توقف حریفان احتیاج دارد می تواند به این مهم در اراک دست یابد یا آلومینیوم که در هفته های پایانی با وجود مشخص بودن جایگاهش مقابل تمامی رقبا با تمام توان به میدان رفته است معادلات شیرازی ها را بر هم می زند و آنها را به لیگ دو میفرستد.

دو تیم در نیم فصل نخست در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز