معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

هیچ کاری بدون نقش آفرینی کارگر شکل نمی گیرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۵:۲۹
کد خبر: ۵۵۲۱۵۴
هیچ کاری بدون نقش آفرینی کارگر شکل نمی گیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: بیکاری در فرهنگ ما منفور است و هیچ کاری بدون نقش آفرینی کارگر شکل نمی گیرد و هیچ ایده ای به تولید منجر نمی شود مگر توسط کارگر و کارفرما که سبب خلق ارزش می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مهرداد غضنفری ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از کارگران و کارفرمایان استان لرستان از کارگران به عنوان قشر شریف و زحمتکش جامعه یاد کرد و اظهار داشت: این قشر باعث تحول و پویایی هر جامعه ای است و شکوفایی جامعه مدیون این قشر است.

وی اظهارداشت: از نظر فرهنگ اسلامی کار یک ارزش است و برای کار اجر اخروی و دنیوی قائل هستند و کار کردن اجری بالاتر از عبادت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان عنوان کرد: بیکاری در فرهنگ ما منفور است و هیچ کاری بدون نقش آفرینی کارگر شکل نمی گیرد و هیچ ایده ای به تولید منجر نمی شود مگر توسط کارگر و کارفرما که سبب خلق ارزش می شود.

غضنفری ادامه داد: در سال ۹۵ در بخش صادرات حدود ۲۱.۵ درصد رشد داشتیم و میزان صادرات استان در سال ۹۴ حدود ۸۰ میلیارد بود و سال گذشته به ۲۳۳ میلیارد رسید.

وی اظهارداشت: ۱۲ هزار هکتار یعنی ۴۴ درصد از زمین های کشاورزی استان در دولت تدبیر و امید به آبیاری مدرن تجهیز شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان اضافه کرد: امسال هم طبق فرمایش مقام معظم رهبری با تدوین سند تولید و اشتغال که در اردیبهشت ماه ابلاغ می شود ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد.

غضنفری بیان داشت: سال گذشته بانک ها ۳ میلیارد تومان در بخش تولید و اشتغال سرمایه گذاری کردند که رقم کمی نیست و امسال هم با همکاری تمام مسئولان این مسیر را تداوم خواهیم داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز