نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ،

در انتخاب فرد اصلح نباید به حزب توجه کرد/مهم ترین برنامه مسئولان باید تولید و اشتغال باشد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۶:۵۶
کد خبر: ۵۵۲۱۸۳
در انتخاب فرد اصلح نباید به حزب توجه کرد/مهم ترین برنامه مسئولان باید تولید و اشتغال باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آبادگفت :در انتخاب فرد اصلح نباید به حزب توجه کردومهم ترین برنامه مسئولان باید تولید و اشتغال باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از کارگران و کارفرمایان استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) برخی از گناهان را نماز و روزه و صدقه نمی تواند از بین ببرد و این گناهان تنها از طریق کار و کسب معیشت از بین می روند و این دلالت بر اهمیت کار در مکتب اسلامی دارد.

وی بقا، رشد و پیشرفت یک ملت را وابسته به کار دانست و بدبختی و گرفتاری بسیاری از انسانها را هم به خاطر تنبلی و بیکاری عنوان کرد و افزود: جامعه پیشرفته، جامعه کار است و کار صادقانه باعث پیشرفت کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: ما فرهنگ کار را داریم اما عمل به کار  را کشورهای دیگر دارند و این یک واقعیت است که فرهنگ ما کار را بالاترین عبادت و جهاد در راه خدا می داند اما عملمان با فرهنگمان جور در نمی آید.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: فرهنگ ما غنی است اما عمل ما ضعیف است و همان طور که مقام معظم رهبری می فرمایند اقدام و عمل، تولید و اشتغال، مهم این است که اثر کار پیشرفت، رفاه و قدرتمندی کشور باشد.

وی اضافه کرد: همان طور که مقام معظم رهبری امسال را سال «اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال» نامیدند باید مهمترین برنامه تمام مسئولان تولید و اشتغال باشد و تمام سرمایه گذاری ها باید در این سمت و سو باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: در این راستا باید سند اشتغال استان به سرعت عملیاتی شود و بر اساس نیازها و توانمندی ها باشد نه سلیقه ای تا استان پیشرفت کند.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: اگر با وجود تمام تلاش مسئولان باز شاهد افزایش بیکاری هستیم به دلیل بی توجهی به روستائیان و اشتغال آنها بوده است و با ایجاد یک کارخانه شاهد ورود روستائیان به شهرها هستیم و این باعث کاهش تولید و افزایش بیکاری می شود.

وی پرداخت حق  و حقوق کارگران را از مهمترین مطالبات آنها عنوان کرد و افزود: ما اساسی ترین رکن اقتصاد مقاومتی را کار و تلاش می دانیم و مهم ترین اثر کار هم تولید است و هر کشوری هم نیاز به تولید و پیشرفت دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: باید توجه بیشتری به مسائل مادی و معیشتی کارگران شود و این توجه اکنون متوجه کسانی شده که حقشان نیست و حقوق کارهای غیرفعال باید پایین آورده شود و با این کار همه به کار می پردازند.

در انتخاب فرد اصلح نباید به حزب توجه کرد

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: تا زمانی که افزایش حقوق را در کار اداری داریم و به کسی که کار مفید انجام می دهد توجه نکنیم کسی به سمت کار تولیدی نمی رود و این درد بزرگی است و باید این ملاک ها عوض شوند.

وی گفت: باید دو کار اساسی برای کارگران صورت گیرد یکی امنیت کاری و شغلی را برایشان ایجاد کنیم و دیگری تامین معیشت کارگران که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات اضافه کرد: حضور در صحنه انتخابات بسیار مهم است و باعث ایجاد امنیت و اعتدال کشور می شود و این امر یک وظیفه شرعی هم هست.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: در انتخاب شخص اصلح باید دقت کرد و نباید حزب، قوم و قبیله در رای ما تاثیرگذار باشد که اگر شخص اصلح انتخاب نشود این شخص نه تنها باری از شهر و کشور برنمی دارد بلکه خود نیز باری بر شهر و کشور می شود.

وی ادامه داد: انتخابات اقتدار و امنیت ما را به وجود می آورد و حضور پررنگ ما در صحنه انتخاباتی باعث ناامیدی و ناکامی دشمن و باعث پویایی، رشد و تعالی استان و کشور می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز