مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

عزت معلم، عزت جامعه است

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۷:۱۸
کد خبر: ۵۵۲۴۶۶
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با تبریک هفته معلم، تاکید کرد: عزت معلم، عزت جامعه و خدمت به معلم خدمت به جامعه است.

به گزارش برنا؛ احمد شیرزاد با اشاره به حدیث معروف حضرت علی (ع) که 'هر کس به من حرفی بیاموزد مرا بنده خود ساخته' افزود: فرصت مغتنمی است تا از شهدای معلم و معلمان بزرگوار و فقید و همچنین استاد شهید مرتضی مطهری یاد کنیم. وی تصریح کرد: هفته معلم فرصتی است که همه جا سپاس خود را تقدیم معلمان کنیم که کاروان زندگی بشریت از قافله سالاری آنان بی نیاز نبوده و نیست.

شیرزاد همچنین هفته معلم را فرصتی مهم دانست تا همه آحاد جامعه اعم از جوانان و نوجوانان و دانش آموزان به اهمیت و ارزش علم و دانش در جامعه پی ببرند.

وی تاکید کرد: هر کس قربت و منزلت و جایگاهی دارد، اول از پدر و مادر و بعد از معلم اوست، شایسته است اصحاب رسانه، افراد قدرشناس، هنرمندان، فرهیختگان، پزشکان و مسوولان جامعه در این ایام، حداقل از یکی از معلمان اثر گذار خود تجلیل کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش یزد تصریح کرد: همه ما دانش آموز دیروز بودیم شایسته است که پیران فرزانه را دریابیم و از آنان به شایستگی تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه هیچکس نمی تواند مثل معلم به فرهنگ و اقتصاد جامعه کمک کند افزود: به مدیران دلسوز و معلمان مدارس توصیه میشود که همزمان با اعیاد شعبانیه، فضای دلپذیری در مدارس ایجاد کنند تا دانش آموزان به شایستگی از معلمان خود تجلیل نمایند.

 

نظر شما