استاندار اصفهان در شورای آرد و نان استان:

می توان از مطالعات اطلس سلامت در جهت تقویت شاخص های بهداشتی جامعه استفاده کرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۵۲۵۱۸
می توان از مطالعات اطلس سلامت در جهت تقویت شاخص های بهداشتی جامعه استفاده کرد
دکتر زرگرپور: مطالعات خوبی برای اطلس سلامت اصفهان انجام شده است که می توان از این مطالعات در جهت تقویت بنیه سلامت جامعه استفاده کرد.

 به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در شورای آرد و نان استان با اشاره به گزارش اتاق اصناف در خصوص ایام نوروز اظهارداشت: در این ایام ۱۲۱ واحد نانوایی در هسته ی مرکزی شهر، کشیک بندی و با افزایش ساعت کار این واحدها عملا از ایجاد صف های طولانی نانوایی جلوگیری بعمل آمد.

استاندار اصفهان با اشاره به بازرسی و نظارت واحدهای عرضه کننده نان سرد و بسته بندی شده ، اظهارداشت: باید تذکرات لازم و برخوردهای قانونی با واحدهایی که ضوابط بهداشتی را رعایت نمی کنند و نان فاقد شناسه عرضه می کنند ، صورت گیرد.

رسول زرگرپور در ادامه تاکید کرد: باید نظارت بر ماشین های حمل آرد با در نظر گرفتن ضوابط لازم برای بهداشتی بودن کامل آرد صورت گیرد.

زرگرپور به بررسی وضعیت کیفیت آرد و گندم اصفهان در مقایسه با سایر استان ها اشاره کرد و افزود: مصرف نمک و میزان نمک در نان باید کاهش یابد چرا که علاوه برسلامت مردم در کاهش هزینه های بیمارستانی و ... نیز بسیار موثر خواهد بود.

مدیر ارشد استان افزود: مطالعات خوبی برای اطلس سلامت اصفهان انجام شده است که می توان از این مطالعات در جهت تقویت بنیه سلامت جامعه استفاده کرد.

گفتنی است در این جلسه نتایج ارزیابی و درجه بندی کارخانجات غله، وضعیت سهمیه آرد و سرانه مصرف شهرستان ها بررسی و بر تعیین تکلیف واحدهای نانوایی بدون پروانه و بدون فعالیت و تسریع در شناسه دار کردن نان های سرد و بسته بندی شده تاکید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز