فرماندار ساوه:

حضور مدیران ارشد شهرستان در روستاها نشان دهنده عزم جدی آنان در حل مشکلات است

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۴:۲۷
کد خبر: ۵۵۲۵۳۲
حضور مدیران ارشد شهرستان در روستاها نشان دهنده عزم جدی آنان در حل مشکلات است
معاون استاندار و فرماندار ساوه به اتفاق نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی شهرستان با حضور در روستای چنار از توابع بخش مرکزی ار نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ فرماندار ساوه در حاشیه این بازدید که جمعی از اهالی روستا نیز حضور داشتند گفت: با حضور در روستا ها سعی خواهیم کرد مشکلات عمده و مهم را پس از بررسی و بازدید در جلسه ای که در همان روستا برگزار می شود مرتفع کنیم.

محمد بهاروند با بیان اینکه حضور مدیران ارشد شهرستان در روستاها نمایانگر عزم جدی آنان در حل مشکلات است،اظهار داشت: ارائه راه کار های قانونی و استفاده از خرد جمعی دو رکن اساسی اینگونه جلسات است که امیدواریم به حل مسائل و مشکلات روستاها منجر شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای در رفع مشکلات روستاهای دورافتاده و کم برخوردار را داشته است،افزود: دولت یازدهم به توسعه فرهنگی و اجتماعی روستاها نیز توجه دارد و تلاش می کند تا توسعه در روستاها به صورت همه جانبه و فراگیر باشد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: نتیجه تدبیر دولت در روستاها با نشاط و امید در میان روستاییان و با تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان همراه بوده است.

نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت:حضور مسئولین در روستاها و شنیدن مشکلات مردم یکی از راهکاری مهم و هدفمند در حل مشکلات روستاها است.

محمدرضا منصوری بر ضرورت بازنگری در محدوده روستاها تاکید کرد و گفت: با افزایش محدوده روستاها، ضمن توسعه و آبادانی روستا در مهاجرت معکوس روستاییان نیز موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال با تکیه بر ظرفیت های منطقه از اموری است که با همت مسوولان شهرستان بررسی و برنامه ریزی شده است ،افزود:همدلی و خدمت به مردم برای ما بسیار مهم است و در سال جدید برای تولید و اشتغال تلاش جدی می شود.

گفتنی است حل مشکل اراضی ملی، افزایش محدوده روستاو... از بحث هایی بود که در این دیدار مردمی بررسی و تصمیم هایی در خصوص آنها گرفته شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز