حمید رشیدی :

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب اعتدال و توسعه لرستان در خرم‌آباد

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۳:۲۳
کد خبر: ۵۵۲۶۸۴
برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب اعتدال و توسعه لرستان در خرم‌آباد
رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه و عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در شامگاه امشب خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حمید رشیدی افزود: جلسه ستاد تبلیغات (انتخابات ریاست جمهوری دکتر روحانی) شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان به ریاست اصغر دولتشاه برگزار شده و برنامه و رویکردهای مهمی در این زمینه تبیین شده است.
وی ادامه داد : این جلسه با حضور فعال اعضای این ستاد برگزار شده و اقدامات انجام شده در استان و شهرستان نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به تشکیل کمیته محلات برای تبیین برنامه ها و دستاوردهای دولت یازدهم به صورت شفاف در بین آحاد جامعه و بویژه برخی مناطق حاشیه ای نیز گفت: بیان عملکرد و شاخص های عملکردی دولت بر اساس آمارهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت روشنگری به اقشار مختلف مردم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

رشیدی اضافه کرد: پیش بینی شده است طی چند روز آتی برخی از مسولان کشوری برای سخنرانی و بیان دستاوردهای دولت به لرستان بیایند.

وی اظهار کرد: در این زمینه همچنین از ظرفیت نیروهای بومی برای بیان هر چه بیشتر دستاوردهای دولت در ستادهای تبلیغاتی استفاده می شود.

رشیدی تصریح کرد: برای دسترسی سریع و شفاف مردم به مطالب منتشر شده در فضای مجازی نیز در این مدت، مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری به صورت کوتاه و با سرعت در فضای مجازی منتشر می گردد.

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به حضور گرم و چشمگیر اقشار مختلف مردم در این ستادها گفت: مستندسازی، اطلاع رسانی دقیق و روشنگری کامل در خصوص دستاوردهای دولت در این جلسه، مورد ارزیابی و تاکید ، قرار گرفته است.

 

نظر شما