امروز رخ داد؛

استاندار آذربایجان شرقی با دو تن از جانبازان سرافراز دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۴:۵۸
کد خبر: ۵۵۲۸۳۴
استاندار آذربایجان شرقی با دو تن از جانبازان سرافراز دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد
استاندار آذربایجان شرقی در گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور در منزل دو تن از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس در تبریز، از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران و خانواده‌های آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  اسماعیل جبارزاده  با حضور در منزل جانبازان علی‌حسین رستمی‌مهر و مجید قربانی، ضمن گفت‌وگو و کسب اطلاع از شرایط زندگی آنان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس تجلیل کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدارها با بیان اینکه جانبازان عزیز همانند شهدا حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند، گفت: احترام به بازماندگان دفاع مقدس باید در فرهنگ عمومی جامعه بازتعریف و خدمات ویژه این عزیزان تبیین شود.

وی افزود: حتی در کشورهایی که به ارزش‌های دینی پای‌بند نیستند هم بازماندگان جنگ مورد احترام ویژه قرار دارند و در هر مجلس و محفلی از آنان به‌عنوان مدافعان وطن تجلیل می‌شود.

جبارزاده با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران بودند که اسلام و ایران را حفظ کردند، افزود: وظیفه داشتیم که در گرامی‌داشت روز جانباز، خدمت چند نفر از این عزیزان حضور یافته و از فداکاری و رشادت آنان قدردانی کنیم، چرا که دیدار با ایثارگران و جانبازان مایه امید و آرامش و افزایش روحیه است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه همسران جانبازان نیز به‌خاطر تحمل رنج و سختی زندگی دارای اجر بزرگی هستند، گفت: همسران جانباز که همواره در تمام شرایط همراه این عزیزان هستند، شریک اجر جانبازی همسران خود هستند.

وی همچنین بهترین دوران زندگی خود را دوران حضور در سپاه و جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد و گفتد: از سال 1360 تا 1370 که به نمایندگی مجلس انتخاب شدم، در سپاه حضور داشتم و بهترین دوران عمر من همان روزهایی بود که در خدمت رزمندگان بودم.

جانبازان سرافراز 70 درصد، علی‌حسین رستمی‌مهر و مجید قربانی نیز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، ضمن بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس، بر حضور آحاد مردم به‌ویژه جوانان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی تأکید کردند.

گفتنی است جانباز علی‌حسین رستمی‌مهر که برادر دو شهید نیز هست، در منطقه کله‌قندی ایلام و جانباز مجید قربانی در عملیات کربلای 5 به افتخار جانبازی نائل آمده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز