‍ پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت هفته معلم

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۴۲:۰۲
کد خبر: ۵۵۲۸۵۷
‍ پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت هفته معلم
"مهدی نیکبخت " مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک طی پیامی فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را به فرهنگیان فرهیخته و ارزشمند این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت هفته معلم پیامی راصادر کرد>

 

 

متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به این شرح ا ست:

                                           

  بسم الله الرحمن الرحیم

تکریم وگرامیداشت معلم شامخ معلم  به عنوان مؤثرترین نیروی انسانی عامل پیشرفت  جامعه محدود به یک روز وهفته نیست چرا که ادامه شغل رسولان نوآور وجلوه جاودان برای طالبان حقیقتند.

معلمان عزیز همچنان در صدر سرمایه های اجتماعی قرار گرفته و از آنان به عنوان مرجع و منبع تربیتی و فکری و نظری یاد می شود و این گویای ارزش والای معلمان ارزشمند است.

 لذا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، از زحمات یکایک خانواده بزرگ  فرهنگیان  شهرستان قرچک در پیشبرد اهداف عالی دستگاه تعلیم وتربیت تقدیر و تشکر نموده و خالصانه ترین سپاس های خود را به شما عاشقانی  که شمع وجود ارزشمند خویش را برای آینده سازان میهن عزیز اسلامی مان در طبق اخلاص نهاده  نثار می نماییم.

 اینجانب بر خود لازم می‌دانم تا در کمال ادب و احترام  این روز را به 3000هزار همکار فرهنگی شهرستان قرچک تبریک عرض  نموده وامیدوارم در سالی که  از سوی مقام معظم رهبری به نام (اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال) مزین گردیده ، با همکاری و همدلی بتوانیم با تربیت نسلی توانمند و شایسته، جامعه ای اخلاق مدار و رشد یافته را رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز