رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد:

رعایت اخلاق و اجرای قانون در تبلیغات انتخاباتی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۱۸۵
رعایت اخلاق و اجرای قانون در تبلیغات انتخاباتی
حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان در چهاردهمین نشست این ستاد که با حضور روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در محل استانداری برگزار شد، بر رعایت اخلاق و اجرای قانون در تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان اظهار کرد: ستاد انتخابات استان مرکزی از 14 دی ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش دارد انتخاباتی قانونمند، سالم وهمراه با آرامش و امنیت کامل را در استان برگزار نماید.

وی بیان کرد: یکهزار و 70 شعبه اخذ رای در این استان برای دریافت آرای مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است که 700 شعبه ثابت و مابقی سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: 23 هیات اجرائی در استان تشکیل شده است که 690 معتمد در این هیاتها فعالیت می کنند.

حسن بیگی تصریح کرد: کمیسیون پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به مسئولیت دادگستری تشکیل شده است که کلیه فعالیتهای تبلیغاتی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را رصد می کند.

وی ادامه داد: مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغات در قانون آمده است که ستاد های انتخاباتی  ملزم به رعایت این قوانین می باشند.

حسن بیگی افزود: برای تبلیغات  در فضای مجازی نیز مانند فضای حقیقی دستوالعمل صادر شده است که باید رعایت شود.

رئیس ستاد انتخابات گفت: عمل به قانون، سعه صدر و خویشتن داری و دوری از مجادله، هماهنگی حضور نامزدهای ریاست جمهوری در استان با ستاد انتخابات استان و فرمانداریها، رعایت قوانین مربوط به تبلیغات خصوصاً در فضای مجازی و معرفی روسای ستادهای شهرستانی و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از جمله موارد و انتظاراتی است که از سوی ستادهای انتخاباتی باید رعایت شود.

گفتنی است در این نشست مدیر کل اطلاعات استان و دادستان عمومی و انقلاب اراک نیز سخنانی را بیان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز