فرماندار محلات در جلسه کمیته اشتغال:

مشاغل خرد و خانگی نقش قابل توجهی در اقتصاد کشور دارند

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۵۳۱۸۹
مشاغل خرد و خانگی نقش قابل توجهی در اقتصاد کشور دارند
فرماندار شهرستان محلات گفت: توجه به مشاغل خرد و خانگی و حمایت از آن‌ها یکی از راه‌های کمک به اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ علی زینی وند در جلسه کمیته اشتغال شهرستان محلات که با حضور دستگاه‌های عضو در سالن جلسات فرمانداری محلات برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کشورهایی که به سمت پیشرفت حرکت کرده‌اند به نقش تسهیل گری دولت توجه ویژه کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: نقش ادارات در ارائه راهنمایی و کمک به افراد برای سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان بسیار حائز اهمیت است که مسئولان ادارات این شهرستان می‌بایست به‌منظور تقویت حضور سرمایه‌گذاران به این امر به‌صورت ویژه‌ای نگاه کنند.

فرماندار شهرستان محلات خاطرنشان ساخت: توجه به مشاغل خرد و خانگی و حمایت از آن‌ها یکی از راه‌های کمک به اقتصاد کشور است و شهرستان محلات نیز در این حوزه از ظرفیت قابل‌توجه ای برای ایجاد اشتغال بهره‌مند است و ادارات باید در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال نام‌گذاری شده تحرک بیشتری به این سمت داشته باشند.

زینی وند در بخش دیگری از صحبت‌های خود ابراز کرد: صنعت سنگ و گل ازجمله صنایع مهم شهرستان محسوب می‌شوند که امکان ایجاد اشتغال فراوانی را دارند، اما با مشکلاتی روبرو هستند که مسئولان ادارات و به‌خصوص بانک‌های سطح شهرستان در رفع این موانع و مشکلات تأثیر بسزایی دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز