استاندار آذربایجان شرقی:

اندیشه‌های امام برای نسل جوان تبیین شود/ ملت ایران از هر مظلومی حمایت می‌کند

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۵۲:۵۰
کد خبر: ۵۵۳۳۵۶
اندیشه‌های امام برای نسل جوان تبیین شود/ ملت ایران از هر مظلومی حمایت می‌کند
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تبیین اندیشه‌ها و نظرات امام راحل برای جوانان، اظهار کرد: سالگرد ارتحال امام، فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های آن بزرگوار را برای جوانانی که فرصت حضور در زمان او را نداشتند معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، اسماعیل جبارزاده در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، افزود: تبیین اندیشه‌ها باید در قالب همایش‌ها و سخنرانی‌ها و رسانه‌ها انجام شود و در این رابطه دانشگاه‌ها و مساجد باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که سال‌های دلهره‌آور جنگ که شهرهای زیادی از جمله تبریز زیر بمباران هواپیمای دشمن بود در سایه تدابیر داهیانه امام راحل سپری شد.

جبارزاده ادامه داد: امروز در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، صحنه درگیری ما با دشمنان به سواحل مدیترانه کشیده شده است و این بزرگ‌ترین دستاورد و توفیق الهی برای جمهوری اسلامی است که امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه ما با تمام وجود قدردان رزمندگان اسلام هستیم، گفت: امروز در جنگ بین کفر و اسلام، ما طرفدار خود نیستیم بلکه از هر طرف صدای مظلومی برسد به یاری‌اش می‌شتابیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از آرمان‌های امام راحل مبارزه با اسرائیل و استکبار جهانی است، اظهار کرد: تا روز آخر و تا زمانی که ظلم و استکبار هست مبارزه بر علیه زیاده‌خواهان ادامه دارد و ما موظفیم هر کجا که ظلم است در مقابل آن بایستیم.

جبارزاده با بیان اینکه امروز حتی کشورهای مدعی مانند فرانسه، آلمان و آمریکا نیز امنیت ندارند، افزود: ایران امن‌ترین کشور در بین کشورهاست و این امر در سایه درایت رهبر معظم انقلاب به دست آمده و همه مکلف به پیروی از معظم له هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آرامش و صمیمیت در استان حاکم است و دست در دست هم می‌دهیم تا انتخابات در محیطی آرام و صمیمی برگزار و آرزوی رهبری که حضور حداکثری مردم در انتخابات است محقق شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز