دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد:

اعلام رضایت ستاد انتخابات بویراحمد از رسانه‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۵:۴۳
کد خبر: ۵۵۳۴۲۶
اعلام رضایت ستاد انتخابات بویراحمد از رسانه‌ها
ستاد انتخابات بویراحمد از رسانه‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم اعلام رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در جلسه کمیته رصد اخبار و اطلاعات انتخابات با اعلام رضایت از عملکرد رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه‌ رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها در ایام ثبت‌نام کاندیداهای شوراها خوب عمل کردند.

عبدالحمید پناهی با بیان اینکه رسانه‌های شهرستان تعامل خوب و سازنده‌ای با ستاد انتخابات داشتند افزود: با وجود اشاره صریح قانون انتخابات شوراهای اسلامی به ‌زمان قانونی ‌تبلیغات متاسفانه برخی از طرفداران کاندیداها اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در خارج از موعد مقرر کردند که خلاف قانون بوده و این کمیته عملکرد تمامی آن‌ها را بررسی و رصد می‌کند.

وی زمان قانونی شروع تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا را ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و ادامه داد: هر کدام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا می‌بایست در این تاریخ تبلیغات خود را آغاز کنند و از هرگونه تبلیغات خارج از زمان اعلام شده بپرهیزند.

دبیر اجرایی ستاد انتخابات بویراحمد در ادامه با اشاره به شرایط تبلیغات گفت: بر اساس تبصره ۵ ماده ۶۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها وطرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر ممنوع است.

پناهی با بیان اینکه به استناد تبصره ۲ از ماده ۶۲ قانون انتخابات شهرداری‌ها محل‌هایی را برای تبلیغات شهری شوراها در نظر می گیرند، گفت: کاندیداهای شوراهای شهر باید در محل‌هایی که شهرداری اعلام می‌کند اقدام به نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی خود کنند لذا نصب بنر در محل‌هایی خارج از محدوده اعلام شده، ممنوع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز