معاون استاندار:

تنوع قومی و مذهبی برای ایران اسلامی یک فرصت است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۹:۲۳
کد خبر: ۵۵۳۷۵۹
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: تنوع قومی و مذهبی برای ایران اسلامی یک فرصت بوده و استفاده هرچه بیشتر از نیروهای با قومیت ها و مذاهب مختلف همواره در دستور کار مسئولین قرار داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، یوسف شاه حسینی در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی که با حضور نخبگان٬ معتمدین٬ روحانیون و فعالین اجتماعی شهرستان برگزار شد افزود: تنوع قومی و مذهبی  برای ایران اسلامی یک فرصت بوده و استفاده  هرچه بیشتر از نیروهای با قومیت ها و مذاهب مختلف همواره  در دستور کار مسئولین قرار داشته است.

وی اساس کار در ایران را بر مبنای وحدت و برادری عنوان کرد و گفت: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت و برادری توانسته ایم که بر مشکلات و توطئه های دشمنان فائق آئیم و به سمت سازندگی و پیشرفت حرکت نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم به سطحی از رشد و بالندگی رسیده اند که به وعده های فریبکارانه اعتنایی نمی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات منجر به اقتدار ایران اسلامی در جهان خواهد شد و مردم دنیا خواهند دید که مردم ایران بیش از گذشته به نظام خود پایبند هستند.

وی بیان داشت: انتخاب آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت و مسیر آینده خود و کشور بسیار مهم است لذا تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و بی طرفانه در استان فراهم شده است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات در منطقه٬  خدمات دولت در منطقه و استان را مایه امیدواری دانست و گفت:  طرحهایی مانند سامانه گرمسیری٬ منطقه آزاد٬ راه آهن غرب٬ آبرسانی به دشت حر در ثلاث و... بیانگر آینده ای بهتر برای استان و منطقه می باشد.

شایان ذکر است آخرین برنامه سفر معاون سیاسی و امنیتی استانداری به شهرستان ثلاث باباجانی دیدار با مردم دهستان زمکان و بررسی مشکلات مردم این منطقه بود که این مراسم با حضور ماموستا ملا محمد یوسفی امام جمعه میرآباد و مردم در مسجد جامع میرآباد برگزار شد.

در این مراسم یوسف شاه حسینی با تشکر از حضور مردم اظهار داشت: میرآباد نامی آشنا در استان و منطقه است چرا که مردمی با فرهنگ و با سابقه مدنیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز