نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری:

انتخابات رمز ماندگاری انقلاب است/ سرمایه ها را به تهدید تبدیل نکنیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۴:۳۶
کد خبر: ۵۵۳۹۷۱
انتخابات رمز ماندگاری انقلاب است/ سرمایه ها را به تهدید تبدیل نکنیم
امام جمعه ساری گفت: انتخابات رمز ماندگاری انقلاب است و در انتخابات نباید یکدیگر را تخریب کنیم ما انتخابات ترامپ وار نداریم بلکه انتخابات ریشه خدایی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه این هفته این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: ملت ایران یک امتحان بزرگ را در پیش رو دارد که این امتحان محک و میزان ما محسوب می شود.

وی افزود: این امتحان عبارت از دو انتخابات مهم ما، یکی پارلمان محلی و دیگری ریاست جمهوری است.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه این دو امتحان برای ملت ایران مهم و سرنوشت ساز است، خاطرنشان کرد: اگر مثل انتخابات گذشته نمره بیست را کسب کردیم مصونیت داشته و شر دشمنان کم می شود.

وی ادامه داد: حکومت ما برابر حکومت های مادی دارای اخلاق است و بر این اساس اداره می شود و بی اخلاقی در دین ما جایی ندارد.

آیت الله طبرسی با اشاره به سخن پیامبر (ص) که می فرمایند؛ رسالت انبیا، تسویه عقاید و تسویه اخلاق بود، اظهار کرد: انسان همانند  قطب نما است پس هرجا که باشد فطرتش توحیدی و خدا را نشان می دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: گاهی اوقات پیش می آید و پرده ای جلوی فطرت افراد را می گیرد و پیامبران با آمدنشان فطرت خفته انسان را بیدار کردند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انسان ها از قوه بینش و گرایش برخوردار هستند، بیان کرد: اخلاق مداری در انتخابات ما جزء مسائل مهم است و کاندیداها و طرفداران شان باید در وهله اول اخلاق مدار باشند و مسائلی از جمله اختلاس، تخلف و ... را به باد فراموشی نسپاریم بلکه باید آنها را از جامعه، کشور و استان خود بزداییم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اخلاق به معنای راه رفتن سر مرز الهی است: عنوان کرد: امام (ره) به وسیله اخلاق، امانت، پاکی و صداقت انقلاب کرد و این ویژگی ها باید در ما نهادینه شود و با الگوپذیری از آنها بتوانیم در این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه در انتخابات نباید برای دیگران دین مان را بفروشیم، خاطرنشان کرد: مگر انتخابات چقدر می ارزد که باید با باطل، حق مان را ثابت کنیم؟ باید بدانیم این انتخابات ما ریشه قرآنی دارد.

وی با بیان اینکه با رای دادن، انقلاب را یاری می کنیم، تصریح کرد: شما با همین انگشت خود یاریگر انقلاب و ولایت هستید پس همگی با اقتدار و حس مسئولیت پذیری پای صندوق رای بیایید و فرد اصلح را انتخاب کنید.

خطیب نماز جمعه ساری، انتخابات را رمز ماندگاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در انتخابات نباید یکدیگر را تخریب کنید ما انتخابات ترامپ وار نداریم بلکه انتخابات ریشه خدایی دارد.

وی ادامه داد: در انتخابات، رقابت ها، رفاقت ها، قومیت ها و فامیلیت را کنار گذاشته و فی اللهی  سر صندوق های رای بروید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) یادآور شد: جوانان سرمایه های ملی و معنوی ما هستند، در قدیم از جوان به عنوان پروژه ملی یاد می شد.

متاسفانه در بعضی مواقع نتوانستیم در کار، اشتغال، ازدواج و مسکن به جوانان کمک کنیم.

وی افزود: ما دولت برنامه محور می خواهیم، شعارها همه داده شد کاندیداها باید با آشنایی به وضعیت کشور، درد جامعه را رسیدگی کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ما مردم سیاسی هستند، اظهار کرد: سرمایه ها را نباید تبدیل به تهدید کنیم و حکومت یکی از دغدغه ها یش این است برای کارگران، امنیت شغلی و معیشتی و مشکل جوانان اعم از مسکن و ازدواجشان را حل کند.

وی در بخشی از سخنان خود به افزایش آمار طلاق در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: این جوانان در زندگی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند ما باید هوای آنها را داشته و این منوط بر این است که آرمانی صحبت نکنیم و کف جامعه را ببینیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه جوانان سرمایه های ارزشمند کشور ما هستند، اظهار کرد: ما باید به جوانان بها دهیم نباید آنها را از کشور پر و فراری دهیم تا این مغزها هم به خارج از کشور مهاجرت نکنند.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: جوانان، آینده و مدیران ما هستند بالاخره صبر هم اندازه ای دارد آنها هم خسته می شوند و بعضی ها هم از بیکاری افسرده شدند.

وی با اشاره به حادثه انفجار در معدن آزادشهر استان گلستان گفت: این حادثه سبب تاثر ملت ایران شد و باید مسؤولان سریعا به محبوسین رسیدگی کرده تا آنها نجات پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن میلاد امام زمان(عج) و جشن نیمه شعبان خطاب به مسؤولین شهرستان ساری گفت: باید کوچه ها و خیابان ها چراغانی و همه جا شادی بپا شود و ایستگاه های صلواتی هم فراموش نکنیم در هر صورت باید چهره شهر را در این جشن باشکوه عوض کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید پای صندوق های رای بیاییم خاطرنشان کرد: سیاست امری سلبی است و حضور ما در انتخابات دشمن را مایوس کرده، وقتی شکوه این صفوف را ببیند هوس حمله نمی کند و باید با آمدن کمر دشمن را بشکنیم.

طبرسی در پایان گفت: انتخابات برای ما یک برند است و باید به حضور خود در پای صندوق های رای افتخار کنیم و این مایه دلگرمی ما و امنیت و مصونیت کشور است و اگر مدافعان حرم حضور گرم نداشته باشند مملکت سرد می شود، باید بدانیم کشور برای همه است و با حضور گسترده در پای صندوق های رای و با مهر کردن برگه رای، دشمن را از توطئه و نقشه هایی که در سر دارد ناامید و مایوس کنیم و محکم مشت به دهان دشمن و تیری به قلبشان بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز