نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

کاندیداهای ریاست جمهوری بر ارائه برنامه هایشان متمرکز شوند

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۵:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۰۰۱
کاندیداهای ریاست جمهوری بر  ارائه برنامه هایشان متمرکز شوند
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه دو قطبی سازی در انتخابات به صلاح کشور نیست و باعث شادی دشمن می شود،گفت: نامزدهای ریاست جمهوری برنامه هایشان را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در مسیر جاوه در استان سیستان و بلوچستان  خواستار اقدام وزارت خارجه در پیگیری و دستگیری اشراری که به پاکستان شده اند،شد.

وی با اشاره به تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر دعوت مردم به همگرایی توسط نامزدها اظهار کرد: همه نامزدها و هواداران شان در صحبت هایشان طوری عمل کنند که ایجاد شائبه نکنند و حرف هایی که دشمن را شاد می کند، نزنند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران به مناسبت روز کارگر گفت: رهبر معظم نکات بسیار مهمی را در آن جمع فرمودند که بخشی از آن مربوط به مسایل کارگران و معیشت مردم بود که فرمودند کارگران همواره با مسایل کشور همراهی کرده اند و باید مشکلات آنان مرتفع شده و دولت اشتغال را مد نظر قرار دهد.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: معظم له در بخش دیگر راجع به انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: نامزدها باید اشتغال را در برنامه هایشان مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: ایشان همچنین حضور حداکثری مردم در صحنه را بازدارنده و باعث اقتدار نظام دانست و افزود؛آنچه که سایه جنگ را از کشور دور کرد حضور مردم در صحنه انقلاب است.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به مناسبت های هفته، روز کارگر را به همه کارگران تبریک گفت و با ابراز تسلیت سانحه دلخراش معدن آزادشهر در استان گلستان، برای مجروحان حادثه معدن آرزوی سلامتی کرد.

وی همچنین با اشاره به ولادت علی اکبر و نامگذاری این روز به اسم 'روز جوان'، این روز را به همه جوانان تبریک گفت و افزود: در اسلام جوانان خیلی محترم هستند و اگر پیامبر (ص) می خواست معلم قرانی برای شهری اعزام کند از نسل جوان استفاده می کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: با توجه به مساله فقر در نواحی روستایی بسیج سازندگی خدمات ارزشمندی در محرومیت زدایی از روستاها انجام داده است.

 

 

نظر شما