به همت بخشداری بومهن برگزار شد:

آیین تجلیل از اعضای شوراهای روستایی بخش بومهن

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۱:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۱۵۰
آیین تجلیل از اعضای شوراهای روستایی بخش بومهن
بخشدار بومهن با اشاره به ساماندهی ساخت و سازهای روستایی افزود: ساخت و ساز در روستاها قانونمند نبود و بخشداری با کمک دهیاران و حمایت اعضای شوراها ضمن جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، مردم را با قوانین آشنا کرده و هم اکنون نزدیک به 100 پرونده در کمیسیون ماده 99 تشکیل شده است.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، آیین تجلیل از اعضای شوراهای روستایی بخش بومهن در محل بخشداری بومهن برگزار شد.

بخشدار بومهن در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از همکاری و تعامل اعضای شوراهای روستایی با بخشداری به تعریف 61 پروژه برای روستاهای این بخش اشاره کرد و گفت: این پروژه ها حول محورهای عمرانی، اقتصادی و اجتماعی و با استفاده از اعتبارات دولتی و مشارکت های مردمی در دستور کار قرار گرفته بود که عمدتا به بهره برداری رسیده است.

وی اعتبار این پروژه ها را بیش از 16 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: در میان روستاهای بخش بومهن، باغکمش با تعریف 20 پروژه و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان بیشترین حجم از فعالیت ها را به خود اختصاص داده است.

خدادادی احداث پل ها و معابر، اجرای عملیات گازرسانی، رفع مشکل آب شرب، تاسیس دهیاری برای 2 روستا، افزایش اشتغال در بخش کشاورزی با رونق کشت گلخانه ای و حمایت از کشت گونه های سازگار با شرایط منطقه، حمایت از دامپروری صنعتی و کمک به افزایش فعالیت واحدهای سنتی دامپروری به عنوان پروژه های حوزه عمرانی و اقتصادی نام برد و خاطرنشان کرد: احداث مجموعه های ورزشی و فرهنگی، اجرای گلگشت خانوارهای روستایی، برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف از جمله جشنواره غذا و ورزشی و برپایی یادواره شهدا در روستاها  نیز اقداماتی است که برای شاداب کردن مردم در روستاهای بخش بومهن انجام شده است.

خدادادی بهبود وضعیت بهداشت و سلامت مردم در روستاها را نیز یکی از اقدامات تاثیرگذار دانست و گفت: اعضای شوراهای روستایی و دهیاران با توجه به شناخت کافی از روستا با کمک مجموعه اجرایی و بخشداری برای برطرف سازی مشکلات قدم برمی داشتند که این قابل تقدیر است.

بخشدار بومهن در ادامه با اشاره به ساماندهی ساخت و سازهای روستایی افزود: ساخت و ساز در روستاها قانونمند نبود و بخشداری با کمک دهیاران و حمایت اعضای شوراها ضمن جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، مردم را با قوانین آشنا کرده و هم اکنون نزدیک به 100 پرونده در کمیسیون ماده 99 تشکیل شده است.

این مراسم با تجلیل از اعضای شوراهای روستایی پایان یافت و از دهیار روستای گلخندان نیز که در میان دهیاران کشور رتبه برتر را کسب کرده بود به صورت ویژه تجلیل شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز