فرماندار محمودآباد:

ادمین های شبکه های مجازی از هر گونه شایعه سازی جلوگیری کنند

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۸:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۱۶۲
ادمین های شبکه های مجازی از هر گونه شایعه سازی جلوگیری کنند
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه استراتژی دولت بر برپایی یک انتخابات شفاف و عدالت محور بوده، گفت: حس اعتماد سازی باید در بین مردم به صورت یک سرمایه اجتماعی شکل پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ یحیی یوسف پور با بیان اینکه رسانه و فضای مجازی می تواند نقش بسزایی در انتخابات پیش رو ایفا کند، گفت: اهالی رسانه می توانند با بالا بردن سواد رسانه ای خویش در راستای تقویت و انتخابات بهتر مردم را تشویق کرده و نقش خوبی ایفا کنند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه ادمین های فضای مجازی با مطالعه قوانین مربوط به مطبوعات می توانند از هر گونه شایعه سازی در این فضا جلوگیری کنند، اظهار داشت: اطلاعات امروز در یک لحظه به کل دنیا مخابره می شود و ممکن است یک شایعه با آبروی طرف مقابل بازی شود و برای حل این موضوع تمام ادمین های ما باید از سواد رسانه ای برخوردار، خبرها را تحلیل و از شایعه جلوگیری و در راستای قانون حرکت کنند.

یوسف پور با تاکید بر حفظ بی طرفی ها و برگزاری یک انتخابات سالم، عنوان کرد: ما باید با حفظ صیانت از آرای مردم که از اهداف نظام و دولت است در مسیری گام برداریم تا انتخابات در فضای ایمن صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: استراتژی دولت بر برپایی یک انتخابات شفاف و عدالت محور بوده و آن حس اعتماد سازی باید در بین مردم به صورت یک سرمایه اجتماعی شکل پذیرد.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه با پیش رو داشتن دو انتخابات مهم و تاثیر گذار در کشور افزود: بهترین مولفه ای که می تواند انتخابات را کنترل کند همین رای مردم و مولفه دموکراسی است که در برخی از کشورها این دموکراسی اجباری است اما در ایران با حضور امام راحل با بحث جمهوریت و اسلامیت نظام نهادینه شد و امام همواره بر حضور مردم تاکید داشته اند.

یوسف پور تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که یک حضور حداکثری که مد نظر رهبری است، ایجاد و موانع را با حضور گرم مردم با وجود تمام تهدیدات کنترل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز