استاندار البرز:

در انتخابات حضور آگاهانه مردم در صحنه رسالتی عظیم برای همه اقشار جامعه است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۳:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۲۴۰
در انتخابات حضور آگاهانه مردم در صحنه رسالتی عظیم برای همه اقشار جامعه است
استاندار البرز با اشاره به اهمیت بالای 2 انتخابات پیش رو اظهار داشت: اقتدار بیشتر ایران اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی با برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا  ، سیدحمیدطهائی روز شنبه در چهل و سومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی' که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: در این انتخابات حضور آگاهانه مردم در صحنه رسالتی عظیم برای همه اقشار جامعه است.

استاندارد البرز با اشاره به اینکه برگزاری انتخاب و وظیفه اجتماعی، سیاسی و تاریخی است، بیان کرد: باید زمینه برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات نیز همکاری و همدلی های لازم برای حضور حماسی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه هر برگ رای میراث همه شهدا و انقلابیون برای ارایه نظرات مردم است،گفت: مجریان و مدیران در بخش های مدیریتی به نحو احسن زمینه را برای حضور حداکثری برای این رسالت بزرگ را فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سرنوشت کشور را رقم می زنند و انتخابات ها وجوه بارز برگزاری انتخاب هاست و حضور گسترده قدرت جمهوری اسلامی را در مجامع بین المللی افزایش می دهد.

طهایی با اشاره به 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تصریح کرد:امید واریم شعارها تحقق یابد و در کنار وظایف،رسیدگی به امور مردم تداوم بخشد.

وی با اشاره به تخصیص 52 درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان البرز گفت: این سفر برکات ارزنده ای داشته و در جلسات یکایک مصوبات آن مورد پیگیری برای تحقق قرار می گیرد.

وی افزود: این سفر در بخش درمان، راه، آب و...ره آوردهای فراوانی داشته است که حفظ و احیاء باغ تاریخی سیب کرج و ثبت ملی آن توسط سازمان میراث فرهنگی از جمله دستاوردهای این سفر بوده است.

وی انتقال زندان ها را نیز از جمله ره آوردهای سفر رئیس جمهوری به استان البرز اعلام کرد و امیدوارم با پیگیری پروژه های سفر این مهم نیز عملیاتی و اجرایی شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و موانع کاری گمرک فرودگاه پیام گفت: برای رونق منطقه اقتصادی پیام باید طرح ها و برنامه های مناسب ارائه شود.

استاندار البرز بیان داشت : باید با برنامه ریزی و تدارک نشستی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع کسب کار استان البرز با حضور مسئولان ذیربط به بررسی مشکلات این بخش پرداخته شود.

وی با تاکید بر لزوم تعیین بازه زمانی برای پیگیری مسایل این مرکز گفت: برای رونق منطقه ویژه اقتصادی مشوق هایی نیز در نظر گرفته و پیشنهاد داده شود .

طهائی ادامه داد: تمهیدات لازم برای میزبانی از سرمایه گذاران و استقرار واحدهای تولیدی با تشکیل کمیسیون های تخصصی دارای اهمیت است.

استاندار البرز افزود: در زمینه ماده 25 قانون بهبود فضای کسب و کار نیز شرایطی ایجاد شده است که باید تمهیدات برای پیگیری آن اندیشیده شود.

بررسی آخرین وضعیت تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری و گمرک استان به همراه تدوین برنامه اجرایی جهت راه اندازی،کامل در سال 1396، بررسی مصوبات نهمین جلسه کارگروه شورای گفتگو با موضوع اجرای حکم ماده 25 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و آیین نامه اجرایی از جمله محورهای این نشست بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز