طی یک مراسم انجام گرفت ؛

گشایش سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی درلرستان

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۲:۱۹
کد خبر: ۵۵۴۲۸۵
گشایش سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی  درلرستان
در مراسمی با حضور دانش آموزان پژوهشگر لرستانی سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه کارو فناوری در مجتمع استعدادهای درخشان شهرستان خرم آباد گشایش یافت .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ محمد حسین اردشیر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت : در این نمایشگاه پروژه های علمی و پژوهشی دانش آموزان لرستانی در6 محور دست سازه ها، پژوهش، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، علوم آزمایشگاهی و کارآفرینی در معرض دید دانش آموزان و فرهنگیان قرار گرفته است .

وی هدف از برگزاری این  جشنواره را عملیاتی کردن  مبانی نظری مسائل آموزشی دانش آموزان عنوان کرد و افزود : جشنواره  نوجوان خوارزمی  خوارزمی اتصال و هماهنگی  بین کتب درسی با کار، جامعه و محیط زیست است .

اردشیر  با بیان این که مهم ترین هدف آموزش و پرورش و معلم، خلق موقعیت جدید  برای بروز خلاقیت دانش آموزان است، ادامه داد: خوشبختانه جشنواره  نوجوان خوارزمی یکی از موقعیت هایی است که نه تنها مهم ترین هدف آموزش و پرورش را دنبال کرده و به بروز و ظهور خلاقیت دانش آموزان منتج می شود، بلکه زمینه را برای ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان در زمینه امور پژوهش و تحقیقاتی  فراهم می کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در ادامه تاکید کرد : پس از داوری  پروژه های دانش آموزان 7پروژه به مرجله کشوری راه خواهد یافت. وی تاکید کرد : سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه کارو فناوری دانش آموزان استان لرستان روزهای شنبه و یکشنبه 16و 17اردیبهشت ماه آماده بازدید علاقمندان است .

اردشیر به حضور 95درصد از دانش آموزان دوره اول متوسطه در این جشنواره اشاره کرد و گفت : آموزش و پرورش با اجرای طرح توسعه متوازن هدایت تحصیلی تلاش می شود تا زمینه خلاقیت ،پژوهش و کارآفرینی را در مدارس فراهم کند

یحیی دریکوندی دبیر سومین جشنواره نوجوان خوارزمی آموزش و پرورش لرستان هم به مشارکت 67هزار دانش آموز دوره دوم متوسطه در این جشنواره اشاره کرد و افزود : آثار بیش از 4هزارو 500دانش آموز در مرحله استانی پذیرفته شده و پس از داوری 7اثر برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد .

وی به حضور با نشاط و موفقیت آمیز دانش آموزان پژوهشگر لرستانی در دومین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی اشاره کرد و گفت : دانش آموزان لرستانی در 3محور جشنواره مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز