رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تاکیدکرد:

لزوم نظارت جدی بر تبلیغات انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۲:۵۷
کد خبر: ۵۵۴۲۹۴
لزوم نظارت جدی بر تبلیغات انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بر لزوم نظارت جدی بر تبلیغات انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید سعید شاهرخی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در جلسه ستاد انتخابات استان قزوین که به صورت مشترک با حضور فرمانداران شهرستان های قزوین و بویین زهرا و معاونین آن ها برگزار شد گفت: فرمانداری ها و بخشداری ها نظارت بیش از پیش بر تبلیغات و امنیت تبلیغات انتخابات را باید در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم در استان قزوین باشیم.

شاهرخی تصریح کرد: از اعضای ستاد انتخابات شهرستان ها تشکر می کنم که به خوبی کارهای برگزاری انتخابات را تا کنون پیش برده اند و باید گفت که برآیند کار تاکنون در استان بسیار خوب و مثبت بوده است.

وی افزود: فلسفه برگزاری این جلسه ایجاد  هماهنگی بیشتر  بین ستاد انتخابات استان قزوین و شهرستان هاست تا با رفع دغدغه های موجود و فراهم کردن بسترهای لازم انتخابات را هرچه بهتر برگزار کنیم.

شاهرخی تاکید کرد: از ظرفیت و منابع انسانی و سخت افزاری سایر دستگاه ها برای انتخابات باید بهره برد تا ضمن اجرای بهتر کارها در هزینه ها هم صرفه جویی شود.

رییس ستاد انتخابات استان در پایان از نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها خواست تا با فراهم نمودن مقدمات زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

در این جلسه که به منظور پیگیری مشکلات و کمبودهای احتمالی در حوزه پشتیبانی و فناوری اطلاعات برگزاری انتخابات برگزار شد اعضای ستاد انتخابات شهرستان قزوین و بویین زهرا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات تاکنون به بیان نیازها و کمبود های خود در این حوزه ها پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز