سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک:

صحبت‌های مدیرعامل شیمیدر به ما انگیزه‌ای دوچندان بخشید

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۱:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۳۵۹
صحبت‌های مدیرعامل شیمیدر به ما انگیزه‌ای دوچندان بخشید
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در پایان دیدار تیمش با شیمیدر تهران، اظهارات مدیرعامل این باشگاه را عاملی برای دوچندان شدن انگیزه و توان بازیکنانش در این مسابقه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛  محمد کسایی پور در پایان مسابقه تیمش با شیمیدر تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالیم که با وجود افت‌وخیزهای بسیار در طول فصل جاری توانستیم برای دومین فصل پیاپی به نیمه‌نهایی و جمع 4 تیم برتر لیگ راه پیدا کنیم.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که کار ما به همین‌جا ختم نمی‌شود و حالا باید برای مرحله نیمه‌نهایی و نبرد با تیم قدرتمند پتروشیمی آماده شویم تا بتوانیم از تمام توانمان مقابل این تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اضافه کرد: با توجه به کشیده شدن بازی با شیمیدر به پنجمین بازی، در بازی بعدی خود نسبت به پتروشیمی از زمان کمتری برای استراحت برخوردار هستیم و همین مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند، اما بااین‌وجود از فردا تمرینات ریکاوری را آغاز می‌کنیم تا بتوانیم برای این مسابقه آماده شویم.

کسایی پور خاطرنشان کرد: با احترام به تیم شیمیدر و کادر فنی و بازیکنان خوبش، این تیم ما بود که استحقاق صعود به دور بعد را داشت و می‌بایست در تهران و در بازی‌های سوم یا چهارم کار را تمام می‌کردیم.

وی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه شیمیدر نیز تصریح کرد: شیمیدر تیم خصوصی است و امیدوارم حضور شیمیدر در بسکتبال مستمر باشد، اما این باشگاه نیازمند مدیرعاملی قوی‌تر است که بداند در چه زمانی چه صحبتی را مطرح کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در پایان صحبت‌های مدیرعامل شیمیدر را عاملی برای افزایش انگیزه بازیکنانش خواند و ادامه داد: من از ایشان به‌واسطه صحبت‌هایشان تشکر می‌کنم چراکه با مطرح کردن این بحث‌ها انگیزه و توان دوچندانی به بازیکنان ما بخشید، اما در این بین سؤال اینجاست که چرا باید ایشان در خصوص بزرگان بسکتبال کشور که بسیاری از موفقیت‌های سال‌های اخیر بسکتبال ایران را مدیون آنها هستیم، چنین صحبت‌هایی را مطرح کند؟

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز