حضور پرشور ورزشکاران و خانواده ها در همایش دوچرخه سواری شهرستان دماوند

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۴:۵۹
کد خبر: ۵۵۴۳۸۸
حضور پرشور ورزشکاران و خانواده ها در همایش دوچرخه سواری شهرستان دماوند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری در سطح شهرستان دماوند کرده است

به گزارش همزمان با گرامیداشت هفته جوان و روز معلم، همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور جمع کثیری از دوچرخه سواران در دماوند به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و با مشارکت اداره آموزش و پرورش دماوند،جمعیت هلال احمر، پلیس راهنمایی و رانندگی و هیات های ورزشی شهرستان دماوند از میدان معلم آغاز و تا استادیوم ورزشی تختی شهر دماوند برگزار شد.

 

قمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در حاشیه این همایش اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری در سطح شهرستان دماوند کرده است که در این همایش جمع کثیری دوچرخه‌سواران مسیر مذکور را طی کرده و در پایان به مقصد رسیدند.

 

وی بیان کرد: همچنین در همایش دوچرخه سواری امروز اعضای تیم هیات موتورسواری شهرستان دماوند و گروه‌های مختلف سنی و مسؤولان این شهرستان حضور داشتند.

  

قمی توسعه ورزش همگانی در سطح منطقه را نقش مهمی در سلامت روح و جسم شهروندان عنوان کرد و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این عرصه بسیار تأثیر است.

 

در پایان این همایش با حضور مهندس میرزایی نیکو نماینده محترم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، سراجی رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران، جهانشاهی معاونت سیاسی انتظامی فرماندار دماوند، پورفتحی رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند، مشهدی عباسی مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش دماوند و دهقانی مشاور ورزشی فرماندار دماوند به‌قیدقرعه دو عدد دوچرخه و به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز