همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت هفته جوان؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان از هنرستان تربیت بدنی پسرانه پوریای ولی مشهد مقدس بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۴۶۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان از هنرستان تربیت بدنی پسرانه پوریای ولی مشهد مقدس بازدید کرد
همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت هفته جوان،مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به همراه معاونین خود از هنرستان تربیت بدنی پسرانه پوریای ولی مشهد مقدس بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید طی سخنانی خطاب به جوانان اظهار کرد:اگر قصد موفقیت در حوزه ورزش را دارید باید برنامه داشته باشید و بر اساس آن پیش بروید.

وی با اشاره به اینکه توجه به بحث تغذیه و تناسب بدنی از نکات مهم در موفقیت یک ورزشکار است،افزود:توجه به علم روز،تحصیل و کسب مهارت ها برای کسی که در عرصه ورزش فعالیت می کند،نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید،همچنین نحوه ارتباط با دنیا با قالب یادگیری زبان بین المللی از نکات مورد توجه دیگر باید باشد چرا که ورزشکاران،مربیان و داوران امروزه برای ارتباط خود در جوامع ورزشی این زبان های بین المللی را آموزش دیده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تبریک سالروز فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان عنوان کرد:حضرت علی اکبر (ع) شبیه ترین انسان به پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بودند که در حماسه عاشورا در صحرای کربلا به شهادت رسیدند.

صبوریان خاطرنشان کرد:ساماندهی امور جوانان از طریق پایش و سیاست گزاری دستگاه های اجرایی، ساماندهی اوغات فراغت،تعالی بخشی به ابعاد شخصیتی و تعمیق باورهای انقلابی بخشی از راهبردهای دولت در موضوع جوانان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان برومند ما در صخنه های مختلف کشور اکنون مسوولیت دارند،خبر داد:افتتاح خانه جوانان استان در این هفته با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و برگزاری جشنواره نشاط و امید از برنامه های پیش بینی شده هفته گرامیداشت جوان است.

گفتنی است در پایان این مراسم زنگ نمادین آغاز هفته جوان نواخته شد و همچنین از دانش آموزان تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز