خروج یک دستگاه اتوبوس از جاده، ۱۲ مجروح برجای گذاشت

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۵:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۴۸۶
خروج یک دستگاه اتوبوس از جاده، ۱۲ مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از خروج یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از جاده در آزادراه تهران به قم و مجروح شدن 12 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، سرهنگ"حامد محمودی" با اعلام این خبر گفت: حدود ساعت پنج بامداد در کیلومتر 55 آزادراه تهران به قم، مسیر جنوب به شمال، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از مبداء شهر نهاوند به مقصد تهران در حال حرکت بود به علت خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر اصلی به سمت راست خارج و با تپه های خاکی کنار جاده برخورد کرد.

سرهنگ محمودی افزود: خوشبختانه اتوبوس واژگون نشده و تلفات جانی هم نداشته اما 12 نفر از مسافران که به صورت سطحی مجروح شده بودند توسط اورژانس به بیمارستان هفتم تیر تهران اعزام و به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز به ویژه رانندگان ناوگان مسافربری و اتوبوس های برون شهری به هیچ وجه در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند و به کلیه رانندگان عزیز توصیه می شود که قوانین و مقررات را رعایت کنند تا ان شاءالله سفری ایمن و بدون حادثه را در پیش داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز